Den følelsen.....

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Av at noe snart vil skje!! Flere som har denne rare følelsen i seg?? Jeg har jo ikke termin før 8mai, men alikevel bare "vet jeg" at noe skal skje, SNART!:-p Har fryktelig urolige netter med lite søvn, og mye ubehag. Det presser og er til tider så jeg tror vannet skal gå på en måte!? Rare greier. Kan ikke huske at det var slik forige gang. Da bare plutselig fikk jeg rier:-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Heldigen! Har termin 6.mai og føler meg sprekke klar, har stikking, murring, nedpress og masse kynner, men allikevel så er jeg redd jeg må gå til termin :(

Etter jeg var hos jordmor i dag og hun syntes jeg begynnte å virke klar og ifølge hun så trodde hun at jeg hadde modnet der nede. Nettene er lange og ubehagelige og dagene er verre pga bekkenløsning og generelt ubehag så jeg begynner å føle at nåååå skjer det snart:smiley-bounce012 (uke 38+2)

Jeg har den følelsen innimellom, så forsvinner det... Har termin 7, men tror ikke jeg går så lenge....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Her er det urolig natt hver natt, snart er ventetiden over og vi har henne her snart :-) Har ikke termin før 24 mai, så må nok smøre meg med tålmodighet :-p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg planlegger som om han aldri kommer ut. :-P

Merker ingenting. Jo da, det er nedpress og kynnere, men det trenger ikke bety fødsel før termin. Sover dårlig også.

Så her er jeg innstilt på å gå over. :-)

Urolige netter, nedpress, kynnere, (maserier kanskje!?) etc etc.. Men ikke termin før 29 her så .. Kan enda gå litt tid her.. Men håper å få litt før.. Er litt utålmodig og veeeeldig klar! :)

Jeg tror nok det er lurt å tenke at man går over ja, så man ikke venter i evigheter:-p Men storesøster kom litt før, og jeg kan liksom bare ikke skuffe vekk feelingen av at hun kommer snart:-p Det er så utrolig spennende med denne siste tiden<3 Kan jo være et snev av håp som spiller feelingen min et puss??:-p

38+0 i dag. Ingen kynnere , null nedpress, sover hele natten og ingen tegn/vondter som får meg til å føle at fødselen er nær....
Grrrrrr:finger005

Jeg tror nok det er lurt å tenke at man går over ja, så man ikke venter i evigheter:-p Men storesøster kom litt før, og jeg kan liksom bare ikke skuffe vekk feelingen av at hun kommer snart:-p Det er så utrolig spennende med denne siste tiden<3 Kan jo være et snev av håp som spiller feelingen min et puss??:-p

Å håpe er bare fint. Men å forvente kan fort bli svært skuffende :-P

Min første kom 3 dager før og min andre kom 10 dager før. Men de sier nummer tre kan være en luring som kommer over. :-P

Å håpe er bare fint. Men å forvente kan fort bli svært skuffende :-P

Min første kom 3 dager før og min andre kom 10 dager før. Men de sier nummer tre kan være en luring som kommer over. :-P

Hehe, her kommer nr.2:-) Så håper ikke hun er en luring;-) Dette blir så spennende.. Jeg er KLAR!:-)

uff ja er så utrolig klar for å få ut babyen:)Kroppen er helt grusom og jeg går bare rundt og huffer meg av smerte hele tiden...kynnere og små rier,stikkinger i underlivet,verking i alle ledd\muskler, kvalme,vondt i magen osv...
Alt er galt føler jeg...så jeg håper att det snart skjer noe..????

Sist hadde jeg ingen plager, unntatt kvalmen. Hadde ikke et nedpress, en eneste stikking eller et tegn på at noe skulle skje. Og jeg fødte 14 dager over termin. Ble greit tatt på sengen da første rie kom:p

uff ja er så utrolig klar for å få ut babyen:)Kroppen er helt grusom og jeg går bare rundt og huffer meg av smerte hele tiden...kynnere og små rier,stikkinger i underlivet,verking i alle ledd\muskler, kvalme,vondt i magen osv...
Alt er galt føler jeg...så jeg håper att det snart skjer noe..????
Ja, det er litt sånn jeg føler det:-( Men det er ikke lenge igjen nå!!!:-D

Ble så skremt av kynnere fra 08 til 24 at jeg pakka fødebaggen enda æve 36+5 ... Kroppen jobber som bare d og har en feeling av at mine rier ikke blir vonde så jeg ikke vil vite når jeg har de

Back
Topp