L lykkelig-85 Betatt av forumet Januarhula 2014 26 Jun 2013 #1 Når du har skikkelig lyst på pasta salat med kylling, står å lager det, helt til kyllingen kommer... og blir døds kvalm av lukta nedtur! -mobil taster-
Når du har skikkelig lyst på pasta salat med kylling, står å lager det, helt til kyllingen kommer... og blir døds kvalm av lukta nedtur! -mobil taster-
Mammalykke Gift med forumet Januarhula 2014 VIP *Aprilbaby 2018* 26 Jun 2013 #2 Kylling har jeg fått helt avsmak på dette svangerskapet...nesten så jeg brekker meg bare jeg tenker på det !
Kylling har jeg fått helt avsmak på dette svangerskapet...nesten så jeg brekker meg bare jeg tenker på det !
L lykkelig-85 Betatt av forumet Januarhula 2014 26 Jun 2013 #3 Tror ikke det blir kylling på meg i nærmeste fremtid nei, lukter kylling i hele leiligheta og kjenner det bare vrir seg i magen -mobil taster-
Tror ikke det blir kylling på meg i nærmeste fremtid nei, lukter kylling i hele leiligheta og kjenner det bare vrir seg i magen -mobil taster-