Den følelsen...

Belissima

Glad i forumet
... når du har spydd full hele vasken og gulvet på personaltoalettet og vaskedama ikke jobber før i morra! :-P

Har greid å fått opp alt og tørka opp med vått papir og kamuflert med masse vaskemiddel, men det stiiiiinker fortsatt spy.. What to dooo? :P

Hehehe, huffda! :p Lukta luftes nok bort av seg selv! :p

Huff å huff.. Det hørtes ikke noe særlig ut..

uffda den er ikke god. Men ja som baby 1988 sier luftes det nok ut av seg selv etterhvert ;)

Hihi! Huffa meg,sikkert ikke noe gøy :)
Men " må man så må man!" :p
Det luftes nok fort bort skal du se ;)

Tror jeg fikk bort det meste, men synes synd på vaskedama som skal tømme bosskurven i morgen, tenkte jo ikke på at jeg burde har skyldt det nedi do:-p pling plong:-)

Jaja, sist jeg var gravid spøy jeg ned hele inngangspartiet, så vaktmesteren måtte ut å spyle, hehe.. Må neste bare le, er ikke noe krise hvis de jeg jobber med finner det ut nå at jeg er gravid, men hadde jo vært litt hyggeligere måte å fortalt det på :-p

Huff, det er røft. Jeg holdt på å kaste opp på trikken i dag. Begynte med brekninger, men klarte å holde det inne heldigvis.

Håper kvalmen din går over snart.

Da er det nok fra bosskorga det lukter og det er vanskelig å få bort uten å tømme den :-)

Litt usikker på om dette er vanlig svangerskapskvalme gitt. Har spydd hele veien, men mest brekninger som har endt opp i oppkast av og til. I dag har magen vrengt seg uten forvarsel hele dagen, så mulig det er omgangssyke?

Back
Topp