Den følelsen når......

Å gå opp trappa for å gå på do!

Men så har jeg fått beskjed om at det å gå i trapper hjelper i forhold til tyngdekraft og å få babyen godt ned i bekkenet, så jeg går opp trappa hver gang jeg skal på do, selv om vi har do nede også :P

Dagens trim liksom :D

Søvnløse netter. De knekker denna altså! Også så lenge igjen :P

Å gå opp trappa for å gå på do!

Men så har jeg fått beskjed om at det å gå i trapper hjelper i forhold til tyngdekraft og å få babyen godt ned i bekkenet, så jeg går opp trappa hver gang jeg skal på do, selv om vi har do nede også :P

Dagens trim liksom :D
Vi har halvetasjers hus, så fra inngangspartiet og kjøkken til bunn (tvstua og soverom), så må jeg gjennom 4 trapper...detta lover godt!! :D

Vi har halvetasjers hus, så fra inngangspartiet og kjøkken til bunn (tvstua og soverom), så må jeg gjennom 4 trapper...detta lover godt!! :D

Gjør jo det!
Og akkurat det der med å få babyen ned i bekkenet er det som gjør at jeg orker å stå oppreist for å lage middag for tida :P

Hehe.. Jeg fikk beskjed for noen uker siden at baby var festet, men siden jeg er tredjegangs så kan den jo hoppe utav igjen.. Men har ikke merket at den har det..

Enig med bilen. Og lårene er blitt så feite at jeg får snart ikke vridd om rattet ! Hahhaa :p

Sokker og bukse er også noe dritt å få på. Og ikke lett å tørke seg bak når enn har gjort nummer 2 heller :p

Når du 2 timer etter å ha stått opp av formidagshvilen enda føler deg så trøtt i ansiktet at det er en evig jobb å holde øynene åpen, men ser deg i speilet å innser at grunnen mest sannsynlig er at du er blitt for hoven i ansiktet.... :p

Man står opp, spiser frokost og er så sliten igjen at man må sove litt til igjen etter frokost. . Hurra for overtid :p

Av å reise meg opp fra stolen.... :-/

Alt jeg vil er å spise usunne ting mens jeg ligger med underholdning i hånda, og synes det er blodig urettferdig om jeg må gjøre noe nyttig uten at jeg får enorm kred for det.. Og vil egentlig alltid gå naken fra rompa og ned fordi det er så ork å ta på bukse og sokker.

Når du sov 1 time på sofaen, våknet rett før barnetv begynte, men er enda trøtt kl 20 og vurdere sterkt å gå å sove når du legger ungen.

Back
Topp