Den følelsen når du.....

Aurora❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Smånissene 2022
Junispirene24❤️
Klarer å sitte fast i snowboard buksa og ikke får den av igjen , og må så tisse at du ... ja... nesten tisser på deg ... :laughing021
Joda .. jeg klarte knapt å få den igjen og røyk en del av klidelåsen, men dårlig tid tenkte jeg , fikser det etterpå ... men jeg fikk jo ikke dratt den med igjen , så måtte ringe broren min for å få hjelp å få den av igjen , fikk ikke rikka den en cm en gang :laughing021 og måtte til slutt rive glidelåsen opp for å få den av :joyful::wtf:
Aldri følt meg så feit før :laughing001

Den følelsen når du... går på langrennski i mors gamle turlue, en avdanka snowboardjakke og gravid-turbukse i et vaggende pesende-hval tempo, så kommer det en sporty, tynn, veldig velkledd dame susende forbi. Jeg var fornøyd med at jeg bare kom meg ut jeg :hilarious:

Den følelsen når du står midt i en klesbutikk, aner fred og ingen fare og babyen tar sats og HOPPER på blæra di så du faktisk tisser på deg en skvett :oops::hilarious:

Den følelsen når du står å fyller inn søknad på rifler , og finner først ut etter 3 søknaden at jeg har skrevet tlf der person Nr skal stå :laughing021 lurer på hva dem tenker på våpen kontoret :laughing002

Den følelsen når du står å fyller inn søknad på rifler , og finner først ut etter 3 søknaden at jeg har skrevet tlf der person Nr skal stå :laughing021 lurer på hva dem tenker på våpen kontoret :laughing002
Håper for din del at de ikke er kjipe på våpenkontoret og krever nye søknader (først etter du har ventet i flere mnd på behandling) :facepalm::banghead:
Blitt så dumt etter all sammenslåingen rundt omkring.. virker som de som er på våpenkontoret ikke kan noe om våpen lenger.....:shifty:

Håper for din del at de ikke er kjipe på våpenkontoret og krever nye søknader (først etter du har ventet i flere mnd på behandling) :facepalm::banghead:
Blitt så dumt etter all sammenslåingen rundt omkring.. virker som de som er på våpenkontoret ikke kan noe om våpen lenger.....:shifty:
Ja du sier noe der , får spørre dem når jeg leverer dem om det går greit , vist ikke får jeg skrive nye når jeg står der :shy: så får jeg bare si at gravid hue ikle funker helt om dagen :joyful: fikk jo stryket ut og retter på det , men ser jo ikke så bra ut :laughing002

Back
Topp