Den evinnelige ventetiden

Ønskestjernen!

Betatt av forumet
Er det noen som kan forstå hvordan man kan bli så utålmodig av å vente 14 dager fra EL til man kan teste CB? Jeg holder jo på å bli sprø av dette Og det samme skjer hver gang. Er jo tross alt 3 gang jeg prøve å bli gravid, og er like sprø som de to forrige gangene om ikke enga værre denne gangen [:-]

Man skulle jo tro at en voksen kvinne skulle ta livet med ro og klare å vente på noe spennende i 2 uker uten å gå bananas av denn grunn!

Vel, jeg vet det er mange flere med meg som føler det samme, men er det noen som har noen råd til hva man skal si til seg selv for å roe det hele litt ned?

Kan prøveteste om 1 dag tror jeg....... Men er jo ikke sikkert det vil gi utslag enda siden TR ikke skal komme før til tirsdag........

He he, høres ut som meg. Men 7 pp her, så begynner å bli litt lei av prøvingen...

Det var trist å høre, jeg vet hvordan du har det. Vi mistet også en liten spire i juli 2004. Tøffe greier. Men som du sier, lykken er desto større når den sitter på plass igjen. Krysser fingre for at dere får det til snart igjen

Hvis min test ikke blir positiv kanskje vi treffes i mai eller juni klubben [:D]. Det er jo slett ikke sikkert vi treffer på første forsøk denne gangen heller [8D]

Back
Topp