Den evige symptomjakten

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Det er vel ingen tvil om vi damer leter etter symptomer - enten de er der eller ikke :p også blir vi litt stresset dersom symptomer kommer og går :dead: (som jeg vet er normalt)

Så hva er dine symptomer på svangerskapet?

Jeg har høy hvilepuls og litt mer utflod enn normalt :)

Akkurat nå er de fleste av mine symptomer borte :nailbiting: Kjenner jeg er redd for en ny MA… :wtf: skal få bestilt meg time til tidlig ultralyd så jeg får slappet litt mer av :D

Akkurat nå er de fleste av mine symptomer borte :nailbiting: Kjenner jeg er redd for en ny MA… :wtf: skal få bestilt meg time til tidlig ultralyd så jeg får slappet litt mer av :D
Off, det er ikke en kjekk følelse - men det er vanlig at symptomene kommer og går (jeg sier det høyt til meg selv også) :)

hvor langt på vei er du?

Mensmurringer i mage og rygg, veeeeldig trøtt, litt økt utflod, griner av det meste, livredd for å miste og sitter konstant på Google! ….og veldig tørst!

Mensmurringer i mage og rygg, veeeeldig trøtt, litt økt utflod, griner av det meste, livredd for å miste og sitter konstant på Google! ….og veldig tørst!
For å være ærlig: google er ikke vår venn når vi er gravide :wacky: men det kan være en idé å snakke med jordmor om du har mulighet? Jeg skal ringe jordmor neste uke, og få time til snakking ganske fort :angelic:
Er også livredd for å miste :oops:

For å være ærlig: google er ikke vår venn når vi er gravide :wacky: men det kan være en idé å snakke med jordmor om du har mulighet? Jeg skal ringe jordmor neste uke, og få time til snakking ganske fort :angelic:
Er også livredd for å miste :oops:
Godt tips! Håper egentlig å bare våkne i morgen med en indre ro og tro på at det skal gå bra :D

Godt tips! Håper egentlig å bare våkne i morgen med en indre ro og tro på at det skal gå bra :D
Jeg også, men aller mest ønsker jeg å spole frem ett par uker til å se at det er en vitalt foster som vokser slik det skal, og at alt er bra :D

Jeg også, men aller mest ønsker jeg å spole frem ett par uker til å se at det er en vitalt foster som vokser slik det skal, og at alt er bra :D
Det hadde vært helt genialt om man kunne reist bittelitt inn i fremtiden, ja!!!

Mensmurringer, høy puls ved den minste anstrengelse, idag måtte jeg forte meg på do for trodde jeg begynte å blø men var bare utflod, trøtt....ingen kvalme heldigvis

Mensmurringer, høy puls ved den minste anstrengelse, idag måtte jeg forte meg på do for trodde jeg begynte å blø men var bare utflod, trøtt....ingen kvalme heldigvis
Den følelsen av å alltid sjekke papiret etter man har vært på do liksom :rolleyes: og den høye pulsen da :hilarious:

Uff kjenner meg så igjen med å alltid sjekke papiret etter å vært på do!!
Og hos meg (vertfall en gang til dagen) får jeg sterk krampe i mage og rygg som kjennes ut som menssmerter som varer fra 1-2 minutt!, da også sjekker jeg om jeg har blødd, for det gjør så vondt.. :nailbiting::hungover:

Småkvalm, vondt i korsryggen, såre nippler og trøtt. Murringer i magen har avtatt :nailbiting:
Blir vanligvis veldig dårlig, så er så klart bekymret for at jeg ikke er det. Sist jeg ikke ble skikkelig dårlig endte det MA :bag:

Går 30 minutter uten kvalme og jeg er sikker på at nå er det slutt. Men så kommer den seilende tilbake :hilarious::hungover:
Jaja, godt å få noe bekreftelse frem til TUL :rolleyes:

Har vært så kvalm den siste uken at jeg ikke har skjønt hvordan noen overlever en graviditet :hungover: De to siste dagene, nesten ingen symptomer :eek: Håper og tror at det bare er noen gode dager Jeg så jo en levende liten reke med hjerteslag på mandag :dummy1:

Har vært så kvalm den siste uken at jeg ikke har skjønt hvordan noen overlever en graviditet :hungover: De to siste dagene, nesten ingen symptomer :eek: Håper og tror at det bare er noen gode dager Jeg så jo en levende liten reke med hjerteslag på mandag :dummy1:
Helt normalt med symptomer som kommer og går :D :dummy1:

Symptomene mine er borte, kun litt murringer i magen. Men det kan være bivirkninger av lutinus. Skal på svangerskapskontroll til tirsdag, vil be om å måle hcg. Fikk ikke ultralyd før i uke 8, det er tre uker til. Er så redd, tenk om jeg mister for 6. gang…

Back
Topp