Den ekstreme varmen..

Bea1992⭐️

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Hei frøkner! Som tittelen indikerer, holder jeg til i Sør-Norge, nærmere :playful:sagt Vestfold. Det er for tida ekstremt varmt og jeg kjenner at kroppen min ikke klarer å tilpasse seg slik den gjorde før. Jeg har alltid elsket varmen og kunne tenkt meg å bodd i sydligere strøk, men akkurat nå er det eneste jeg vil ha svale sommerdager. Det er også forferdelig tungt å jobbe i denne varmen. Jeg jobber som pedagogiske leder, som i all hovedsak er en prima jobb!! Men ventilasjonsanlegget på jobben har streika så det er så varmt innendørs at barn, foreldre og oss voksne svetter og virkelig strever med å være inne i barnehagen.. det er heller ikke noe bedre ute da vi ikke har noen form for skygge i barnehagen, så jeg/vi blir utsatt for stekende sol og lite eller ingen vindt i løpet av dagen.. HJELP!! Hvordan skal jeg holde ut? Jeg har lest meg opp på hvilke arbeidsforhold gravide evt skal få ting tilrette langt ved, blant annet løft og kjemiskestoffer mm, og blant annet står det under andre forhold at man inne skal bli utsatt for for høy temperatur som gravid. Jeg vil selv kalle meg en positiv person, men akkurat nå kjenner jeg at det er ganske tøft. Har også et blodtrykk på 100/57 eller 57/100 (vet ikke hva som er riktig å skrive først:playful:), så blodtrykket mitt er veldig lavt, noen som fra før av gjør meg svimmel, men i solen blir det verre..

Har noen av dere det på samme måte, eller kanskje noen tips til hvordan jeg skal komme meg igjennom denne perioden med livet i behold :playful: Hahah!

Uff jeg føler med deg, jeg klarer ikke å bo i leiligheten min om dagen da den blir for varm og har søkt tilflukt hos moren min da hun har en kjøligere leilighet.
Jeg ville nok snakket med legen og kanskje forsøkt å få sykemelding jeg, da det ikke er bra at gravide blir for varme!
Annet en det så hjelper det jo med vifter og kaldt vann.