marbea7686
Flørter med forumet
heisann
jeg er 38+5 på vei og har gått opp 1kg hittil i svangerskapet.
men alikevel så fokuserer jordmoren på sykehuset bare på vekten min...jeg er for stor,jeg er så overvektig og blablablaaaaa....(JA,jeg vet at BMIen min er over 40,men jeg kan jo få snakke om babyen også da,og ikke bare vekten min og om all hjelp jeg kanskje trenger etter fødselen osv)
jeg blir så sliten av at alle skal legge meninger i munnen på meg...jeg får jo ikke lov å føle meg fin jo!!
det er visst bare dritt å være en stor kvinne,ifølge leger osv,men å faktisk høre på meg og hvordan JEG har det,det gidder de visst ikke å bruke tid på,de bare lager seg en formening og "stick with it"...
trodde hun skulle (kanskje) gi meg LITT skryt da,siden jeg har jobber så hardt med både trim/turgåing og kosthold gjennom graviditeten.
det har vært så stort fokus på vekta mi i svangerskapet at jeg nå ikke grur meg til selve fødselen,men faktisk HVA de kommer til å si om kroppen min istede....
trenger en peptalk faktisk,fra en eller annen...
jeg er 38+5 på vei og har gått opp 1kg hittil i svangerskapet.
men alikevel så fokuserer jordmoren på sykehuset bare på vekten min...jeg er for stor,jeg er så overvektig og blablablaaaaa....(JA,jeg vet at BMIen min er over 40,men jeg kan jo få snakke om babyen også da,og ikke bare vekten min og om all hjelp jeg kanskje trenger etter fødselen osv)
jeg blir så sliten av at alle skal legge meninger i munnen på meg...jeg får jo ikke lov å føle meg fin jo!!
det er visst bare dritt å være en stor kvinne,ifølge leger osv,men å faktisk høre på meg og hvordan JEG har det,det gidder de visst ikke å bruke tid på,de bare lager seg en formening og "stick with it"... trodde hun skulle (kanskje) gi meg LITT skryt da,siden jeg har jobber så hardt med både trim/turgåing og kosthold gjennom graviditeten.
det har vært så stort fokus på vekta mi i svangerskapet at jeg nå ikke grur meg til selve fødselen,men faktisk HVA de kommer til å si om kroppen min istede....
trenger en peptalk faktisk,fra en eller annen...