Den dukka som snakker

tuppis

Glad i forumet
Har dere sett den i butikken?
Som du kan spørre om alt så får svaret via nettsky, Hehe uff alt mulig.
Men har noen erfaring med denne?
Høres jo umulig ut..
Tenkte på julegave men er skeptisk til at den liksom virker..
Den er jo ganske dyr

Veit ikke om vi tenker på samme men har sett noe lignende på toysrus :) sjekk nettsiden dems :)

Cayladukken? Den var på tilbud på toys r us til 398 for 2 uker siden i hvert fall.. Årets julegave til snuppa her. En utrolig teit leke, spør du meg, men den står nå øverst på ønskelisten.

kayla er på salg på extra leker nå :D

har ingen erfaring med den selv, men jeg syns den er så creepy at jeg håper datteren min IKKE får den til jul :p hun får den iallefall ikke av meg! :P

Cayladukken? Den var på tilbud på toys r us til 398 for 2 uker siden i hvert fall.. Årets julegave til snuppa her. En utrolig teit leke, spør du meg, men den står nå øverst på ønskelisten.

Haha... Syns den er super teit og creepy vi også så prøver å unngå at frøkna får den egentlig :p litt slemt men.

Haha... Syns den er super teit og creepy vi også så prøver å unngå at frøkna får den egentlig :p litt slemt men.

Jeg skjønner ikke poenget med en interaktiv dukke. Ender sikkert bare liggende død oppi lekekassen hennes etter en dag eller to.. :p

Jeg skjønner ikke poenget med en interaktiv dukke. Ender sikkert bare liggende død oppi lekekassen hennes etter en dag eller to.. :p

Har ikke dukke her ennå, heldigvis, men har jo en del dyr da, en hest bl.annet... Den vrinsker hver gang noen går i synsfeltet, har fått hjertestans noen ganger på kveldstid av den :p møkkaleke... Den var vel morsom i 2-3 dager også havna den et hjørne sammen med alt det andre...

Har ikke dukke her ennå, heldigvis, men har jo en del dyr da, en hest bl.annet... Den vrinsker hver gang noen går i synsfeltet, har fått hjertestans noen ganger på kveldstid av den :p møkkaleke... Den var vel morsom i 2-3 dager også havna den et hjørne sammen med alt det andre...

Ser for meg samme suksessrate på denne dukken. Ikke er den spesielt søt heller. Husker hun hadde en sånn snakkende bamse en stund. Den tok nesten livet av meg, da den plutselig kunne finne på å se "hallo" uten at noen var i nærheten. Den havnet etterhvert på søppelen. Ondskapens bamse følte jeg at det var :p

Jenta mi har ønska seg Cayla i over eit år, og fekk den til bursdagen i haust. Eg må desverre seie meg einig i det meste av produktomtaler eg finn på nett: større tull skal du leite lenge etter! Ho høyrer ikkje når ho er slått på/kobla til, og viss ho ein sjeldan gong høyrer, så forstår ho ikkje spørsmålet. Hadde ikkje jenta mi hatt så veldig lyst til å beholde den hadde eg levert den inn og krevd pengane tilbake, den held på ingen måte det den lovar - at den blei kåra til "årets leke" i 2014 kan eg ikkje begripe! Her blei den altså prøvd 2-3 gongar og så gløymd.

Sanne leker er så tullete. Jenta mi kjøpte en hund for 700kr til bursdagen. Butikkdamen gikk god for den. Den kan 2 triks!!! Hun ble lei innen en uke

datteren min fikk en interaktiv ape for 3 år siden. den er med henne OVERALT. så noe treffer skikkelig blink, noe ikke helt. Jeg krysser fingrene for at datteren min IKKE får cayladukken, for jeg syns hun har så irriterende stemme :P (men det kan selvfølgelig også være hormonene mine som prater!) :P

Back
Topp