Den derre ungen min azza..

talata

Forumet er livet
Ho er så kresen, ska ikke sprøve noe nytt i det hele tatt... Middag kan jeg bare glemme,ho freser å brekker seg uansett, å vi har prøvd mange forskjellige...

I går kveld ga jeg ho en ny grøt (eplegrøt kjøpt i sverige) å ettr halve skåla bynnte ho å frese å brekke seg. I dag prøvde vi velling, men ho tok 2 svelger, å så bynnte ho å grøsse, å frese..

HS har sagt at jeg heller ska gi ho 2 grøtmåltider om dagen så lenge.. Men ho kan vel ikke bare leve på grøt å mme eller????

Hvis hun ikke er mer enn 6-7 mnd, så haster det ikke! [;)] Det kommer etterhvert, men du m være tålmoooodig... [8D][:D] Det tok skikkelig lang tid før Hauk likte forskjellig mat, han ville ikke ha grøt en gang i begynnelsen, han... [;)]

Tror ikke det er noe krise enda altså.

Her har ikke middag begynt å funke før nå, men kun  glassa fra Hipp, bolognesen, er best. Og hjemmelaga mat, lapskaus gikk ned på høykant, det kan du jo kanskje prøve?

Ta tiden til hjelp - har lest en plass at de små har så mange smaksløker at de gjerne må smake en ting 10ganger før de kan like d....så bare prøv med jevne mellomrom så skal du se hun spiser middag og slikt snart! men som flere skriver, ho er bare 6-7 mnd og d er ingen hast enda!

Back
Topp