Den der leggingen altså..

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Endelig har Malin sovnet.. Hvorfor blir hun så merkelig om kvelden? Vil nesten ikke drikke noen ting av meg (sikkert fordi ikke puppene er såååå fulle), men melk er der.. Gir henne også tillegg om kvelden, flaska liker hun [;)][&:] Så griner hun når jeg har lagt henne.. Hun er trøtt, men vil ikke, vil ikke sove [&:]

Kan hun være litt overtrøtt da? Når Marcus er det får han ikke sove. Selv om han egentlig er råtrøtt..

Fikk ikke svart, fikk ei venninne på besøk..[;)] Ja jeg tror hun kjenner igjen sengen og hvet at nå blir hun ensom.. (stakkars). Men hun blir sutrete generelt om kvelden, har prøvd å legge henne tidligere, men vil ikke ta kvelden før 21.00-21.30. Det er bare d at når den sutringen har begynt vil hun ikke drikke så mye av meg selv om d er melk. Drikker, slipper, griner, drikker, slipper osv. På dagen spruter melka og da er d ingen sak å amme henne. Så d kan jo hende hun blir sur fordi de ikke er like fulle..? [8|] Flaska drikker hun gledelig av. Jeg må pumpe meg før jeg legger meg så det er jo litt dumt.. obs dette ble langt, sorry! [:o][;)]

stress det der ja... Filip blir veldig stresset om kvelden, og jeg har begynt å legge han i vippestolen i elleve-halv tolv tiden, og der sovner han... og så bærer jeg han bare inn i sengen når jeg legger meg. da funker det mye bedre, og han sover hele natten....

håper du finner en løsning på det - det går jo også å snakke med helsestasjonen...de pleier å ha endel tips [:)]

Ja jeg kan jo snakke med de når vi skal på 3 mnd kontroll den 8 mai [:)] kveldssutringen har heldighvis blitt mye bedre, men bare så dumt hun ikke vil drikke så mye av meg på siste ammestellet.. Ellers er hun jo kjempe blid og lett å ha med å gjøre og sover hele natten. Egentlig har vi bare et luksusproblem [:D][:D][:D] Slik er d jo å være nybakt mor, alt kan jo ikke gå på skinner hehe!! [;)] Godt at det funker godt for deg d med vippestolen [:)]

Back
Topp