den der konkurransen

*yummymummy*

Gift med forumet
"mitt første møte med babyen", ser maaange har lagt inn lange utgreininger om hele fødselen. Men er det ikke bare akkurat de første minuttene med babyen som er det første møtet? Og ikke "reisen" dit?

Akkurat det er jeg helt enig med deg i. Har lyst til å gi skriverespons på mange innlegg nå. 

Det er flere fødselshistorier der enn møter med babyen ja!
Har selv skrevet litt ekstra, men det er for og forklare omstendighetene litt. Skal innrømme jeg skrev innlegget for og få  litt  kontrast til alle de enormt lange, enormt positive, historiene som florerer i disse trådene.

emoticon 

Jeg syns ærlig talt at hele konkurransen er litt merkelig... Det blir mange lange innlegg og de er utrolig slitsomme og lese. Det er fint at innleggene blir mer gjennomtenkt og bedre i språket, men det skinner i gjennoom at man egentlig bare gjør det for å være fancy..

Uff da..    har skrevet et innlegg på en av temaene nå, og tenkte ikke på forhånd på det dere skriver her..    At flere ikke liker konkurransen.. 

Er enig i akuratt det du skriver HI at det er jo selve møte med babyen de spør etetr og ikke hele reisen dit...

er ikke det at jeg ikke liker konkurransen, på ingen måte.
Konkurransen er bra den.
Og forstår at de prøver å få opp aktiviteten her inne, etter at de endret forumet.

jeg trodde fremdeles alle konkurranser skulle foregå på eget forum.. Inkonsekventhet!emoticon

Back
Topp