tingeling1
Forumet er livet
....som Skjønningene hadde kjøpt seg vet dere.....Den "hushjelp"-kjolen.....Noen som husker hvor hun bestilte den? [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: schnuppaluppa
tror det var herfra: http://www.superkul.no/ eller kanskje ikke....[&:]

ORIGINAL: schnuppaluppa
kjøpe den her til sambo.... hæhæ....
ORIGINAL: Tjukkaaa
motemekka har også litt i forskjellige strl men meste parten er 34/36/38 onesize så det er ganske kjedelig å surfe rundt for å finne de kostymene som er større i stl... bare sånn at du vet[:D] *en ivrig kjemper for leketøy og utkledning*[8D]
Nå er jeg veldig glad i netting av alle slag da[8D]. Det pleier å passe uansett strl fordi det er jo netting tross alt[8D]. Så syns jeg det er drittsexy i tillegg. Så på kondomeriet (og sikkert andre sexbutikker, jeg har ikke googlet noe særlig i dag) finnes det mye likt under "heldrakt/bodysuit"[:D] Tror du hadde kledd sånn netting drittbra med dine lange legger[:D]
ORIGINAL: tingeling1
Nå er jeg veldig glad i netting av alle slag da[8D]. Det pleier å passe uansett strl fordi det er jo netting tross alt[8D]. Så syns jeg det er drittsexy i tillegg. Så på kondomeriet (og sikkert andre sexbutikker, jeg har ikke googlet noe særlig i dag) finnes det mye likt under "heldrakt/bodysuit"[:D] Tror du hadde kledd sånn netting drittbra med dine lange legger[:D]
Hehe.... Ja, men det er så gjennomsiktig....[8D] Vet ikke om jeg vil føle meg helt komfortabel med det..... Må sjekke ut litt til....

Den har jeg faktisk - brukes mye[:D]
ORIGINAL: Vand
HAHAH!!! Naaasty tjukka!!!!!!!! [:D][:D][:D] Kan ikke si du lever opp til nicket ditt! [>:][8D] Kanskje vi skal bytte nick`? [8D]
*misunner alle som kan gå med sånt[&o]*
Du har jo alltid visst at jeg ikke er noen pyse på denne fronten altså![8D] [:D][:D]