Den der kjolen....

tingeling1

Forumet er livet
....som Skjønningene hadde kjøpt seg vet dere.....Den "hushjelp"-kjolen.....Noen som husker hvor hun bestilte den? [8D]

Nei nå husker jeg ikke... var enellerannen moteside som ligner påmotehus.no - nesten så det kunne vært samme eier avde to.... men gir en lyd hvisjegkommer pånavnet... reklame for butikken dukker ofte opp på høyre siden på fb :=)

ORIGINAL: schnuppaluppa

tror det var herfra: http://www.superkul.no/ eller kanskje ikke....[&:]

alt er jo onesize jo..... Det tviler jeg på at jeg får på meg.....

så det...kan jo hende det er sånn snøring greier bak??? rart at de kan ha one size bare...

kjøpe den her til sambo.... hæhæ....

ORIGINAL: schnuppaluppa

kjøpe den her til sambo.... hæhæ....

Haha! [:D] Syns jeg ser mannen i den.....

Bestill heller på kondomeriet eller noe - der har de forskjellige størrelser iallefall. Og sånn onesize i s/m er ganske stor for meg så den er mye nærmere m enn noen ganger s.... antar at det blir samme med m/l[:)]

motemekka har også litt i forskjellige strl men meste parten er 34/36/38 onesize så det er ganske kjedelig å surfe rundt for å finne de kostymene som er større i stl... bare sånn at du vet[:D] *en ivrig kjemper for leketøy og utkledning*[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

motemekka har også litt i forskjellige strl men meste parten er 34/36/38 onesize så det er ganske kjedelig å surfe rundt for å finne de kostymene som er større i stl... bare sånn at du vet[:D] *en ivrig kjemper for leketøy og utkledning*[8D]

Så godt at du leter litt for meg[:D] Har surfet litt rundt selv i dag, ikke så mye annet å finne på, hehe..... Mannen vil nok foretrekke sykepleier-drakt, men ikke sånn i lakk.... Så jeg får lete litt til... De hadde ikke så mange aktuelle på Kondomeriet heller.... Tenkte jeg skulle velge noe som ikke var så søtt (ikke sånn jodle-dame eller engel eller skolejente e.l)

Men bortsett fra det, har du ellers noen tips om andre leketøy? Tenkte jeg får prøve å skape litt spenning i forholdet....[8D]

http://www.elegant-party.com/Sexy-s/173.htm

http://www.motehus.no/prodlist.php?id=256

her er det noe[:)]

Nå er jeg veldig glad i netting av alle slag da[8D]. Det pleier å passe uansett strl fordi det er jo netting tross alt[8D]. Så syns jeg det er drittsexy i tillegg. Så på kondomeriet (og sikkert andre sexbutikker, jeg har ikke googlet noe særlig i dag) finnes det mye likt under "heldrakt/bodysuit"[:D] Tror du hadde kledd sånn netting drittbra med dine lange legger[:D]

Nå er jeg veldig glad i netting av alle slag da[8D]. Det pleier å passe uansett strl fordi det er jo netting tross alt[8D]. Så syns jeg det er drittsexy i tillegg. Så på kondomeriet (og sikkert andre sexbutikker, jeg har ikke googlet noe særlig i dag) finnes det mye likt under "heldrakt/bodysuit"[:D] Tror du hadde kledd sånn netting drittbra med dine lange legger[:D]

Hehe.... Ja, men det er så gjennomsiktig....[8D] Vet ikke om jeg vil føle meg helt komfortabel med det..... Må sjekke ut litt til....

ORIGINAL: tingeling1

Hehe.... Ja, men det er så gjennomsiktig....[8D] Vet ikke om jeg vil føle meg helt komfortabel med det..... Må sjekke ut litt til....

Hahah! Altså, jeg føler meg faktisk veldig komfortabel i sånt - fordi når du har det på så føles det som at det dekker mer enn det ser ut til på bilde[8D] Men så kan det være at vi fra før har forskjellig mening om hva er dekkende og hva ikke da[8D]

Kan vise deg litt:

Den syns jeg er kjempe søt uten å være for uskyldig

Den har jeg faktisk - brukes mye[:D]

Den har jeg også - bare i svart! Knallbra på[:D].

Greien med netting er at den passer uansett hvor store pupper, hvor stor midje, hvor store hofter - den kan du også bruke vanlige svarte pumps til for et komplett look[8D]

HAHAH!!! Naaasty tjukka!!!!!!!! [:D][:D][:D] Kan ikke si du lever opp til nicket ditt! [>:][8D] Kanskje vi skal bytte nick`? [8D]

*misunner alle som kan gå med sånt[&o]*

ORIGINAL: Vand

HAHAH!!! Naaasty tjukka!!!!!!!! [:D][:D][:D] Kan ikke si du lever opp til nicket ditt! [>:][8D] Kanskje vi skal bytte nick`? [8D]

Du har jo alltid visst at jeg ikke er noen pyse på denne fronten altså![8D] [:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Du har jo alltid visst at jeg ikke er noen pyse på denne fronten altså![8D] [:D][:D]

I LIKE IT!!!!!!!! Skulle ønske jeg var gift med deg! [8D][8D][8D]

Back
Topp