Den der fa...s knappen vil ikke igjen!!

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
:) Ok,jeg er 7uker.. Altså ca appelsin size livmor.. Men d er jo ikke en eneste bukse som passer.. Er så oppblåst å ser GANSKE gravid ut.. Veldig lett å gå på jobb å prøve å late som formen er fin. Selv om halsbrannen tyter ut ørene, kvalmen kiler i drøvelen å magen ser ut som en kjempe å buksa vil ikke igjen..

Tipp topp toppers!!!!

Men jeg er gravid så hipp hurra!!!:)

:) Ok,jeg er 7uker.. Altså ca appelsin size livmor.. Men d er jo ikke en eneste bukse som passer.. Er så oppblåst å ser GANSKE gravid ut.. Veldig lett å gå på jobb å prøve å late som formen er fin. Selv om halsbrannen tyter ut ørene, kvalmen kiler i drøvelen å magen ser ut som en kjempe å buksa vil ikke igjen..

Tipp topp toppers!!!!

Men jeg er gravid så hipp hurra!!!:)

Weeeeeee.
Kunne ikke sagt det bedre selv :D

Hahaha, herlig! Jeg har flytta inn i tights og store tunikaer - er litt stor fra før så det blir nok ikke så lett lagt merke til, men jeg merker det veldig godt - strammer ubehagelig ved bukseknappen og jeg takler ikke lenger bukser som stopper ved livet.. Håper det går fort til man kan flytte inn i mageklær :D

Jeg er heldigvis inne i eksamensperioden, så sitter enten på lesesalen eller hjemme i joggebuske :-D
Presser på meg buksene hvis jeg skal ut døren, men gud så deilig det er å kneppe opp knappen å bare la magen vrenge seg ut av buksa!

Hehehe, mye gjenkjennende her :-) bukser med stretch og høyt liv er en hit for min del, og når jeg kommer hjem : JOGGEBUKSE!!!

Hehehehe! Dere sier det så bra!! :D

Hehehe, mye gjenkjennende her :) bukser med stretch og høyt liv er en hit for min del, og når jeg kommer hjem : JOGGEBUKSE!!!

Samme her!! ;) Men nå har jeg bodd i joggebukse i en uke pga ryggen, så når jeg skal på skolen igjen er jeg spent på om de vanlige buksene fortsatt passer ;) sist fikk jeg spørsmål i uke 8 om jeg var gravid... og jeg som trodde ingen så det :p hvis magen kommer kjappere nå, da sliter jeg med å holde på denne hemmeligheten :-P

Back
Topp