Den deiligste kvelden på 14 dager...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Håper det blir fler...

Nå er det bekrefta at Sara Emilie har kolikk. Var hos kiropraktor i dag, og jenta mi har ikke hatt det godt stakar. Ho hadde ikke bare vondt i magen, men ho var også veldig stiv i nakken. Jenta er sliten og har sovet i mange timer. måtte vekke ho nå for å få i ho litt mat. nå er ho veldig rolig, så det set ut til at det har hjulpet med bare en behandling[:)] ska tilbake på tirsdag, så nå ska jenta mi bli frisk[:D]

får du ikke mottat pm du eller?=)  har ho fått kolikk ho eller? viste du det når jeg møtte deg i kongstnhallen eller? hmmm !! ikke bra , men bra ho har blitt bedre DA[:)]

Så deilig da at behandlingen hjalp! Kunne kiropraktoren "se" eller kjenne at babyen din har kolikk? Vi skal til kiropraktor i morra. Vi har forsåvidt hatt en fin dag og kveld i dag, med lite skriking og han har til og med ligget alene i vippestolen og sovnet! Det er første gang. Men nå prøver jeg alt jeg har hørt av råd og tips på en gang da, så jeg aner jo ikke hva som hjelper, men bare han ikke skriker så er jeg fornøyd. [;)]

ORIGINAL: Nathalie iren

får du ikke mottat pm du eller?=)  har ho fått kolikk ho eller? viste du det når jeg møtte deg i kongstnhallen eller? hmmm !! ikke bra , men bra ho har blitt bedre DA[:)]

gjør visst ikke det. aner ikke hva som har skjedd jeg...

ho hadde så vidt begynt da jeg traff deg.

ORIGINAL: Frøydis26

Så deilig da at behandlingen hjalp! Kunne kiropraktoren "se" eller kjenne at babyen din har kolikk? Vi skal til kiropraktor i morra. Vi har forsåvidt hatt en fin dag og kveld i dag, med lite skriking og han har til og med ligget alene i vippestolen og sovnet! Det er første gang. Men nå prøver jeg alt jeg har hørt av råd og tips på en gang da, så jeg aner jo ikke hva som hjelper, men bare han ikke skriker så er jeg fornøyd. [;)]

ho kunne høre det på skrika. og åssen ho hadde vært den siste tiden. ho spurte om så mye... ang spising, luft som kom ut ++++

Back
Topp