Den daglige "duppen"..

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Har nå innsett at jeg midt på formiddagen må ha meg en time på øyet. Blir "akutt" trøtt :p

Flere som sliter med å holde seg våkne hele dagen i svangerskapet?

Akkurat sovet 30min :cool:

Har ikke begynt å sove på dagen (enda), men sovner ekstremt mye tidligere på kvelden enn jeg pleier :p

Blir en hvil som regel..
Godt :)
Men sovner ikke skikkelig, får alt med meg.

Sover mye lengre om natten. De nettene det ikke går, så blir det en hvil på dagen. Nå f. eks, gleder jeg meg veldig til å legge meg :p

Sover omtrent ikke på natta, så da må d bli en liten en på dagen. Ikke hver dag jeg får til å sove på dagen heller da..

Dupp nesten hver dag!

Skulle ønske!! Er trøtt som en dupp.. men har en gutt på 1 1/2 år som stort sett er veeeeldig aktiv! ! Men når jeg var gravid med han sov jeg alltid på dagen! :D

Blir fort både en og tre dupper... Ble to idag, en kort en, og en time mens mini hadde tvtid.
Gruer meg til imorgen for da må jeg klare meg frem til etter middag pga jobb... Og er alene med mini på kvelden så bør egentlig ikke sove for mye før han legger seg...

Jeg sover sånn 10-12 timer hver natt.. så jeg sover somregel ikke på dagen lenger, men det måtte jeg i begynnelsen av svangerskapet :)

Jeg sover så lite på natten at jeg bare måååå sove rett etter jobber. Da snakker jeg om typ 2 timers powernap! Haha :)

Har måtte sove litt på dag nesten hele svangerskapet så langt! :)

Back
Topp