Den buksen på cubus!

haremsbukse eller noe??? De henger vel der med alle basicsklærne :)

Kjempegode bukser. Har selv 3 stk som jeg daffer rundt i hjemme, men de blir utrolig fort nuppete synes jeg...

Kjempegode bukser. Har selv 3 stk som jeg daffer rundt i hjemme, men de blir utrolig fort nuppete synes jeg...

Enig. Holder seg ikke fine. Her skal iallefall alt av klær som jeg har slitt ut gjennom graviditeten rett i bosset!!! Det gjorde jeg forrige gang også, og det var så deilig ;)

Enig. Holder seg ikke fine. Her skal iallefall alt av klær som jeg har slitt ut gjennom graviditeten rett i bosset!!! Det gjorde jeg forrige gang også, og det var så deilig ;)
Hehe.... Nei det er ikke akkurat noen bukser en går utenfor huset med ;)

Kjempedeilige, men blir fort nuppete og stygge ja. Jeg bruker de her hjemme, og så har jeg kjøpt en ny som skal ligge i sykehusbagen og brukes der, så den holder seg litt mer respektabel.

Har kjøpt mamma joggebukse fra h&m, super fornøyd. Masse plass til magen :) Cubus- buksen må jeg ha under magen, synes ikke det er så godt å gå med

Den eg tenkte på ja:) får se om eg finner den neste gang:) ble 2 singletter i dag;)

Prøvde å finne bilde, den jeg har er ikke harem.
Men fant det ikke noe sted.
Men det er vel egentlig ikke harem? For de er jo superløse øverst, og rompa "henger". Disse gjør jo ikke det. De sitter jo på rumpa, men med løse ben. Evt har jeg for stor rumpe ;)

Men det er vel egentlig ikke harem? For de er jo superløse øverst, og rompa "henger". Disse gjør jo ikke det. De sitter jo på rumpa, men med løse ben. Evt har jeg for stor rumpe ;)
Min sitter også på rumpa ;) Bare så at det var flere som snakket om at det var harems bukse :) Mulig de har flere typer :)

Min sitter også på rumpa ;) Bare så at det var flere som snakket om at det var harems bukse :) Mulig de har flere typer :)

Ganske sikker på at alle snakker om den samme, men kaller den for harems av en eller annen grunn. Noen si i fra om jeg tar feil??? :)

1363422393713.jpg

Sånn bukse? Kaller den også får haremsbukse av en eller annen grunn:p
Koster 149kr, men blir sykt fort nuppete. Jeg har maaaange og bruker bare de. De er liksom så behagelig uten og se ustelte ut. :)

Teit bilde men :p

Back
Topp