Som alle syns var så god.. ka heit den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempegode bukser. Har selv 3 stk som jeg daffer rundt i hjemme, men de blir utrolig fort nuppete synes jeg...
Hehe.... Nei det er ikke akkurat noen bukser en går utenfor huset medEnig. Holder seg ikke fine. Her skal iallefall alt av klær som jeg har slitt ut gjennom graviditeten rett i bosset!!! Det gjorde jeg forrige gang også, og det var så deilig![]()
I <3 ebayDet finnes på Ebay og ^^
http://www.ebay.com/itm/280951857179?_trksid=p5197.c0.m619
Bare for å si det!
Koster vel 149,- troor jeg det varBilde? Pris`?![]()
Men det er vel egentlig ikke harem? For de er jo superløse øverst, og rompa "henger". Disse gjør jo ikke det. De sitter jo på rumpa, men med løse ben. Evt har jeg for stor rumpePrøvde å finne bilde, den jeg har er ikke harem.
Men fant det ikke noe sted.
Min sitter også på rumpaMen det er vel egentlig ikke harem? For de er jo superløse øverst, og rompa "henger". Disse gjør jo ikke det. De sitter jo på rumpa, men med løse ben. Evt har jeg for stor rumpe![]()
Min sitter også på rumpaBare så at det var flere som snakket om at det var harems bukse
Mulig de har flere typer
![]()
Det er ikke harems, nei.. Men ligner jo litt daGanske sikker på at alle snakker om den samme, men kaller den for harems av en eller annen grunn. Noen si i fra om jeg tar feil???![]()