Den brune stripa

Jippi Ananas

Forumet er livet
som mange får under svangerskapet, hvor lenge er den synlig? [8|] Min er veldig tydelig enda, fra trekanten og nesten helt opp til puppene. [:-] Eller blir den aldri borte? [:o] 

Den går bort!! [:)][:)]
Har hatt den stripa i de to andre svangerskapene mine også. Har fremdeles stripa fra dette svangerskapet - husker ikke hvor raskt den ble borte sist...

Jeg så min tydligere etter jeg fødte henne jeg... Har den forsatt jeg også.. Har også den slaskete magen med strekkmerker enda[&o] Håper jeg får bort magen før sommeren kommmer..

Min er ganske godt synlig enno, men var nesten heilt svart når eg gjekk med Marcus. Hugser ikkje akkurat når den forsvant, men den blei nå i allefall borte[;)]

Jeg har den enda jeg og. Ganske tydelig. Søsteren til ex-sambo sa den ikke går vekk[:o] Men stoler på dere som sier den går vekk![:)]

ORIGINAL: Tusull

Har aldri fått sånn stripe jeg.. og jeg husker jeg var SÅ missunnelig på de som fikk den første gangen jeg var gravid... så bare kos dere med stripa deres [8D] [:D]

Du kan få min... [8D]

Fikk aldri den stripa eg... Men har plenty strekkmerker!! [:'(]

Har min, jeg og.
Likte ikke svaret jeg fikk fra andre da jeg spurte om når den gikk bort,det kunne ta opptil over ett år.....[:'(]

Back
Topp