den blæra, den blæra

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Herregud, jeg tisser jo heeeeele tida jo!![8D] Aldri vært så tissatrengt noengang som nå om dagen *sukk*

Så nå, 10 min siden sist, må jeg løpe for blære roper.. haha[8D]

kjønner godt hvordan du har det!! og nå som jeg er forkjølet og hoster endel så har det iblant skvettet litt ut også[:-] huff, vi får bare ta det som et positivt tegn[:)]

ORIGINAL: anziii

kjønner godt hvordan du har det!! og nå som jeg er forkjølet og hoster endel så har det iblant skvettet litt ut også[:-] huff, vi får bare ta det som et positivt tegn[:)]

hehe ja får se på det som et positivt tegn[;)] Herregud, bare det holder seg til dagtid så så jeg slipper å måtte løpe om natta også.. hehe[;)]

ORIGINAL: **Mystery**

hihi,her kommer og går det litt..men ikke snakk om at jeg kan ligge å dra meg om morgenen lenger,har jeg først våknet må jeg bare løpe på do..

hehe same here[;)]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

ORIGINAL: anziii

hehe ja får se på det som et positivt tegn[;)] Herregud, bare det holder seg til dagtid så så jeg slipper å måtte løpe om natta også.. hehe[;)]

ja om vi kunne slippet det.. er på doen flere ganger iløpet av natta selv[8D]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Kjenner ikke noe til det sånn på dagen, men om natta! Oh lord! Er oppe tre-fire ganger hver natt [:-]

Skjønner jeg har litt å se fram til ser jeg.. haha[8D] Jaja, får se positivt på det[;)]

kjenner det hele veien jeg, og har gjort det siden jeg fant ut jeg var gravid...

både natt og dag.. men natten er verst.. er oppe hvertfall 5-6 ganger hver natt.. [8D]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Kjenner ikke noe til det sånn på dagen, men om natta! Oh lord! Er oppe tre-fire ganger hver natt [:-]

Akkurat sånn er det her og! Hele nattesøvnen er borte, og jeg er like trøtt om dagene som jeg var i verste ammetåka [8D] Skjønner ikke hvor alt dette gule kommer fra, for jeg drikker ikke sååå mye, og tisser jo fosser hver gang hele natten [8D]

hehe jeg skjøner heller ikke hvor alt kommer fra[8D][;)] Men har tenkt litt over det idag og virker som om det er mest når jeg sitter.. hehe, blir vel sikkert litt ekstra mer press da eller no[8D]

heldigvis blir det en bedre periode når livmoren slenger seg mer utover[:)] tisser halv fem hver morgen jeg, og når jeg har hostet (superbronkitt og full pakke på gang her) så har jeg omtrent løpt på do!

Jeg veeeeeet!!![:D]

Ja her har jeg måttet opp 2 ganger i natt!!!!
Har tatt en urinprøve jeg da, skal innom legen med den!
Greit å utelukke UVI..

Må opp om natten jeg også...! Utrolig irriterende, men samtidig er jeg veldig glad for at vi har flyttet, og når har toalett og soverom i samme etasje!! [:D][:D] Tenkte i sovetåka en natt "gleder meg til jeg er ferdig å være gravid, sånn at jeg kan få sove hele natten", men så kom jeg på at det kommer nok ikke til å skje! Da har jeg jo en baby som holder mammaen oppe om natten! Men det er jo MYYYE bedre det enn å løpe på do!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: iho

Må opp om natten jeg også...! Utrolig irriterende, men samtidig er jeg veldig glad for at vi har flyttet, og når har toalett og soverom i samme etasje!! [:D][:D] Tenkte i sovetåka en natt "gleder meg til jeg er ferdig å være gravid, sånn at jeg kan få sove hele natten", men så kom jeg på at det kommer nok ikke til å skje! Da har jeg jo en baby som holder mammaen oppe om natten! Men det er jo MYYYE bedre det enn å løpe på do!! [:D][:D][:D]

hehehe ja det er jeg enig i[;)][;)]

Back
Topp