den billigste klinikken

LittleJ.

Elsker forumet
får å få silikon?
noen som vet? med garantier.
hørt mye bra om fornebuklinikken med div garantier etc, men der koster det noe å 30 tusen..
noe billigere???[:-]

Sorry men når du skal betale folk for å skjære i kroppen din er det vel viktigst at de er GODE på det de gjør og ikke at de er billige???? Greit at man ikke trenger å velge den dyreste klinikken, men ville aldri valgt den billigste heller når det gjelder noe som har så mange potensielle farer ved seg..

29 tusen på colloseum klinikken i stavanger, men har jo den klinikken i oslo også[;)][;)]jeg opererte for 2 uker siden er veldig fornøyd[;)][;)]lykke til[;)][;)]

ORIGINAL: Pearl

Sorry men når du skal betale folk for å skjære i kroppen din er det vel viktigst at de er GODE på det de gjør og ikke at de er billige???? Greit at man ikke trenger å velge den dyreste klinikken, men ville aldri valgt den billigste heller når det gjelder noe som har så mange potensielle farer ved seg..

skriver jo med garantier da [>:]
de kan jo være flinke selvom de er billige da!!

Med fare for å ta feil, så vil jeg tro at de fleste som utfører slike inngrep her i Norge er kvalifiserte, billige eller ikke..? Men, alle kan jo være uheldige!
Men, å hjelpe deg med spørsmålet kan jeg dessverre ikke[;)]

ORIGINAL: polkagris

Med fare for å ta feil, så vil jeg tro at de fleste som utfører slike inngrep her i Norge er kvalifiserte, billige eller ikke..? Men, alle kan jo være uheldige!
Men, å hjelpe deg med spørsmålet kan jeg dessverre ikke[;)]

ja, det samme mener jeg. vi bor jo i gode norge [:)]

Jeg skal ta og har funnet ut av Plastikkirurgene i Oslo er billigst [:D]

ORIGINAL: Charl0tte

Jeg skal ta og har funnet ut av Plastikkirurgene i Oslo er billigst [:D]

Anbefaler plastikkirurgene i Oslo [:)]

Back
Topp