Den beste vognen?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hvilken vogn har du? Hadde du valgt den vognen igjen om du skulle kjøpt den i dag? Hvorfor/Hvorfor ikke? :)

Hvilken vogn har du? Hadde du valgt den vognen igjen om du skulle kjøpt den i dag? Hvorfor/Hvorfor ikke? :)

Jeg har en Britax go next, og er knallfornøyd med den. Det jeg er særlig godt fornøyd med er kalesjen, som kan dras mye lenger ned enn på mange andre vogner. Den er kjempeenkel å trille, kan styre den med en hånd på flatt underlag. Eneste den mangler er helt full liggestilling i sportsdelen, men mini sover godt i den likevel. Har så vidt prøvd sportsdelen litt i det siste.

Ville absolutt valgt den på nytt, og kan anbefale den til alle, men skulle jeg kjøpe ny vogn ville jeg jo gjerne prøve noe annet fordi jeg liker variasjon og nye ting :-)

Har alt for mange vogner og liker alle sammen av forskjellige grunner. Hehe.
Emmaljunga edge duo med to forskjellige understell.
Brio smile både sportsdel og bag
Basson både sportsdel og bag
Babyjogger city mini kun sportsdel
En bag vogn fra 70 tallet.

Har også en paraplytrille men den er til 4 åringen.

Men kan si at både sportsdel og bagdelen til emmaljunga er ble den vi er mest for lyd med. Utrolig myke og ingen kanter å slå hodet i for barnet. Men brio smile og babyjogger blir ganske små i bilen. Basson vogna er en vogn som lever for altid og tåler absolutt alt. Basson er fin i skog og på dårlig terreng, noe brio smile og babyjogger absolutt ikke er I forhold. Emmaljunga edge duo med de største hjulene er fantastisk om vinteren og de med svingbare er utrolig lett å telle på asfalt og i bakker. Har vognene til forskjellig bruk. Emmaljunga vogna blir brukt hjemme til daglig med søskenbrett. Babyjogger er til eldste på ferie og brio smile er til yngste på ferie. Brukte Basson på ferie før men trengte en som tok mindre plass i bilen. Vi drar på ferie I campingvogn.

Back
Topp