Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Min er uten tvil New York. Var der i ti dager for noen år tilbake. Vi tok båt ut til Statue of Liberty, var på guidet busstur, var oppe i Empire State Building og vi bodde på hotell midt i Times Square. Vi var også på Six Flags i New Jersey (fornøyelsespark). Ellers shoppet jeg blant annet på Macy's, Forever21, Footlocker og i et stort outlet med masse merkevarer som f.eks Nike og Tommy Hilfiger.
Var for første gang i New York i desember 2014 med mannen min, feiret bursdagen min og fant ut at jeg var gravid samme dag! Byen var fantastisk, en uforglemmelig opplevelse!
Jeg var på ferie i Kuala Lumpur, det var stas. Veldig stor by, mye og se. Stilig med både templer og moskeer og veldig billig. Malaysia er ett fantastisk land
Må også nevne Tirana, der likte jeg meg veldig godt. Masse liv, billig shopping, flott land og kultur
New York, helt klart!! Kjempemye å se, masse god mat, utrolig hyggelige folk og uendelige shoppingmuligheter. Følelsen av å stå på top of the rock å skue utover byen og empire state building, eller sitte på den røde trappa midt i times square å se på folkelivet er priceless Dessverre er det en del dyrere en en helgetur i Europa. Der holder jeg en knapp på London
For meg som hadde med en 6 åring den gangen.. Så var Paris midt i blinken bodde på et sted som heter Val'd Europe. 1 holdeplass fra disney.. Og 20 min med tog til Paris helt perfekt! Paris er en nydelig by! Men desverre litt dyrt der..
New York er min favoritt. Var der 11 dager både sommeren i 2013 og 2014. Så mye å se, shoppe og gjøre. Elsker å bare kjøpe med noe lett lunsj og nyte i Central Park og se på menneskene. Herlig by altså, blir nok aldri "ferdig" med den. Ellers kommer Barcelona og London på en delt andreplass
Roma!! fantastisk mye å se og oppleve(Colusseum,Vatikanet,Forum,Det sixtinske kapell og Trevifontenen) og ikke minst gamlebyen Trastevere vi var der i 8 dager og fikk opplevd myyyye!
Anbefales kanskje ikke å dra i felles ferien,var sinnsykt mye folk og veldig varmt(!) Men ellers trivelige mennesker,bra shopping(både senter og marked) og mmmmmm fabelaktig god mat og drikke
Forelsket meg i denne byen,og skal så absolutt tilbake