Den beste storbyferien..

Magica87

Gift med forumet
Den beste storbyferien du har vært på; hvor var det? Hva var det å oppleve? Bra shopping? Fortell :)

Roma! Vakker by, herlige opplevelser og grei shopping :) vi var der mest for opplevelsens skyld.

Min er uten tvil New York. Var der i ti dager for noen år tilbake. Vi tok båt ut til Statue of Liberty, var på guidet busstur, var oppe i Empire State Building og vi bodde på hotell midt i Times Square. Vi var også på Six Flags i New Jersey (fornøyelsespark). Ellers shoppet jeg blant annet på Macy's, Forever21, Footlocker og i et stort outlet med masse merkevarer som f.eks Nike og Tommy Hilfiger.

Anbefales. :)

Har også vært i København i flere ganger, og der har de jo f.eks Tivoli :) En koselig by som jeg kommer til å dra tilbake til. :)

Barcelona og Tripoli. Spesielt Tripoli, pga kulturen og menneskene, maten, atmosfæren, historien.

Var for første gang i New York i desember 2014 med mannen min, feiret bursdagen min og fant ut at jeg var gravid samme dag! Byen var fantastisk, en uforglemmelig opplevelse! :D

Jeg var på ferie i Kuala Lumpur, det var stas. Veldig stor by, mye og se. Stilig med både templer og moskeer :) og veldig billig. Malaysia er ett fantastisk land :)
Må også nevne Tirana, der likte jeg meg veldig godt. Masse liv, billig shopping, flott land og kultur :)

Elsket Dubai:)
Strand shopping marked kjøpesenter ski på en gang:)

Nå har jeg ikke hvert så mange plasser men Sarajevo er kjempe fint. Elsker den byen :)

New York, helt klart!! Kjempemye å se, masse god mat, utrolig hyggelige folk og uendelige shoppingmuligheter. Følelsen av å stå på top of the rock å skue utover byen og empire state building, eller sitte på den røde trappa midt i times square å se på folkelivet er priceless :D Dessverre er det en del dyrere en en helgetur i Europa. Der holder jeg en knapp på London :)

For meg som hadde med en 6 åring den gangen.. Så var Paris midt i blinken :) bodde på et sted som heter Val'd Europe. 1 holdeplass fra disney.. Og 20 min med tog til Paris :) helt perfekt! Paris er en nydelig by! Men desverre litt dyrt der..

Barcelona er en by jeg ønsker å besøke neste gang :)

New York er min favoritt. Var der 11 dager både sommeren i 2013 og 2014. Så mye å se, shoppe og gjøre. Elsker å bare kjøpe med noe lett lunsj og nyte i Central Park og se på menneskene. Herlig by altså, blir nok aldri "ferdig" med den. Ellers kommer Barcelona og London på en delt andreplass :-)

Roma!! :) fantastisk mye å se og oppleve(Colusseum,Vatikanet,Forum,Det sixtinske kapell og Trevifontenen) og ikke minst gamlebyen Trastevere ;)vi var der i 8 dager og fikk opplevd myyyye! :)
Anbefales kanskje ikke å dra i felles ferien,var sinnsykt mye folk og veldig varmt(!) Men ellers trivelige mennesker,bra shopping(både senter og marked) og mmmmmm fabelaktig god mat og drikke :)
Forelsket meg i denne byen,og skal så absolutt tilbake :D

Er ikke lett å bestemme seg for bare en by :p men elsket New York når jeg var der, likte veldig godt panama city og Singapore også :)

Back
Topp