Den beste stekepanna du har hatt?

Tefal Resource, men...

Bruken av stekepanne og rengjøring spiller sjukt stor rolle.

1. Varm forsiktig opp!
2. Kjøl sakte ned!
3. Ikke bruk såpe, til nød en dråpe Zalo.
4. IKKE vask den i oppvaskmaskinen...

Og selvsagt, ikke bruk metall redskaper dersom det er en stekepanne med belegg.

Da burde du forlenge levetiden betraktelig uansett prisklasse...

Har hatt jamie oliver i stål nå og er superfornøyd. Begynner å bli dårligere nå fordi noen (samboer) har vasket den med såpe.
Merker det godt på de glutenfrie pannekakene mine :o så han får kjøpe ny til meg snart tror jeg :p

Kjøpte en Hellstrøm stekepanne en gang, tung som fy og med lag av bivoksolje. Noe makkverk å håndtere. Bruker nå kun billige teflonpanner som byttes ut når de blir slitt:happy:

Har hatt jamie oliver i stål nå og er superfornøyd. Begynner å bli dårligere nå fordi noen (samboer) har vasket den med såpe.
Merker det godt på de glutenfrie pannekakene mine :eek: så han får kjøpe ny til meg snart tror jeg :p
Denne har vi å og er super fornøyd. Den ser like fin ut etter snart 3 år.
Vi har også kjeler og en mindre i teflon og de er også veldig gode.

En stor støpejernspanne kjøpt på crackerbarrel i USA. Den er helt overlegen alle andre stekepanner jeg har prøvd. Dyre som billige.

God gammeldags jernpanne. Behandle den riktig så varer den år etter år uten problem. Steker alt oppi den, fra sauser, pannekaker, kjøttstykker til curry.
Men vil anbefale et i fullt jern og ikke treskafte da de slites raskt.
Jeg vet ikke hvor våres er kjøpt, da vi fikk den i julegave for et par år tilbake, men definitivt verdt pengene.

Back
Topp