Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke tvsignal, så den eneste reklamen jeg får med meg er på radio. Jeg liker Blåkläder sine reklamer. Vi tok oss faktisk i å skru opp lyden på radioen i bilen da den kom i går mens vi kjørte.
Har ikke tv signaler, men husker 1881 sin reklame med han svenske tatovøren som ringer 1881 og spør hvordan death metal staves så har han tatovert "deaf metal" på ryggen til en kar
Vi har ikke tv signal, men har sett denne på nettet. Jeg syns den er hysterisk morsom, det smilet til jenten når faren setter i gang med alle glosene
Jeg har en reklame som går på radio som jeg synes er så vittig, kan faktisk ikke forstå hvorfor jeg ler av den ;-)
Den sendes iallefall på radio Norge. Er en mann som driver å skryter av at han er selveste grillkongen. Konen roper og spør om maten er klar, og da svarer han "hysj på seg Vigdis, ser du ikke at og lager verdens beste grillmat? " jeg tror det er noe med den "hysj på seg" som gjør det vittig ;-)