den beste hårkuren?

*miffe

Forelsket i forumet
ja jenter, kan dere anbefale den beste hårkuren dere har prøvd? jeg bruker egentlig den gresskar kuren fra sexy hair, men vil prøve noe nytt[:D]

joico K-pak[:)][:)][:)] den absolutt beste! Når jeg hadde extentions brukte jeg Kevin Murphy, men nå er den litt for drøy synes jeg..
Joico er vinneren min![:D]

Bruker for tiden en fra Fitjar såpekokeri. "Hulderhår" heter den. Synes den er bra. Ellers har jeg brukt en fra Origins som også er veldig god.

- 1 egg
- Oliven olje (1- 1 1/2 dl)
- En kvart agurk
Slik gjør du:
Skrell agurken og mos den til du har en jevn blanding. Bland så agurkmosen med oljen og egget.

Fordel massen i håret og la den virke i 10-15 minutter. Gre gjerne gjennom håret for å fordele massen godt. Husk at tupper er mer utsatt for slitasje, så gni gjerne inn litt ekstra i tuppene av håret. Skyll godt ut. Gjenta gjerne hver måned for best og varig resultat!

- 1/2 kopp med honning
- 1/4 kopp med olivenolje

Slik gjør du:
Bland honningen og olivenoljen godt sammen. Ta for deg litt og litt av håret slik at du er sikker på at du får dekket til alt. Når du har fordelt massen godt i håret venter du omtrent en halv time før du skyller godt ut. Avslutt med å vaske håret som vanlig.

For enda bedre effekt av hårmasken kan du ta på deg en badehette, gjerne med et varmt håndkle rundt!

- 1/2 avokado
- 1 spiseskje med majones

Slik gjør du:
Mos avokadoen til den er jevn, og bland i majonesen. Fordel blandingen i vasket hår, spesielt i tuppene. La det virke i ti minutter og skyll deretter godt!

Elske hjemmelagde hårkura.. har prøvd alle og de e geniale!!

så mange gode tips! men....egg?? er ikke det litt småekkelt da? vanskelig å vaske ut?

ORIGINAL: *miffe

så mange gode tips! men....egg?? er ikke det litt småekkelt da? vanskelig å vaske ut?

Næsj.. egg ekke vanskelig når man bruke olje og agurk i tilegg..;)

hehe.... men om du e skeptisk kan du prøve de to andre kuran.. de e jo billig og enkel... ØL fungere også godt som snus!!

det skal jeg faktisk prøve[:D] er jo en mer naturlig måte å bevare håret på ihvertfall!

Back
Topp