Den beste gravidbukse/joggebukse?

Frumammaliv

Betatt av forumet
tror jaggumeg at alle strikkene i joggebuksene mine plutselig har krympet i vask!
Over natten har alle blitt så grådig stram og ubehagelig :-p

Hjelp meg! Hva er de beste mest behagelige joggebuksene/buksene? Trenger ikke være noe som er laget for gravide, men som er behagelig selv med voksende mage :) da mener jeg veldig behagelig!

Før har jeg alltid sverget til Bikbok sine joggebukser, men for 1-2år siden så endret de litt på stoffet og buksene og de har aldri blitt så god som de en gang var... trenger tips!!

Lurer på akkurat det samme, men med gode lommer også :) Håper noen har noen gode tips å komme med ;)

Jeg kjøpte noen supergode løse bukser på Cubus i forrige svangerskap. De var en redning da magen ble så stor at selv vanlige gravidbukser ble ubehagelige. Jeg bruker de hele tiden allerede siden jeg er så øm. :)

Jeg tror det er disse. De finnes i flere farger og mønster.
https://cubus.com/no/p/bukser/loose-bukse-med-print/7230287_F993

De har dog ikke lommer tror jeg :P

Jeg syns gravid-joggebuksen fra H&M er god.

Jeg har denne fra hm, synes den er veldig god

Vedlegg

• Screenshot_20190410_223340_com.hm.goe.jpg
    Screenshot_20190410_223340_com.hm.goe.jpg
    14,1 KB · Visninger: 45
Sniker
Jeg har jeans fra hm til 299,- de er fantastiske å ha på, strammer ikke over magen i det hele tatt, og oppblåstheten min får plass :hilarious:

Jeg har denne fra hm, synes den er veldig god
Dette er den jeg også har.

Man må være obs på at de er veeeeldig romslige i livet. Min sitter godt på hoftene/lårene/rumpa, men er så løs i strikken på magen at den likevel kan ramle av meg. Blir bedre når magen vokser mer, håper jeg.

Jeg kjøpte noen supergode løse bukser på Cubus i forrige svangerskap. De var en redning da magen ble så stor at selv vanlige gravidbukser ble ubehagelige. Jeg bruker de hele tiden allerede siden jeg er så øm. :)

Jeg tror det er disse. De finnes i flere farger og mønster.
https://cubus.com/no/p/bukser/loose-bukse-med-print/7230287_F993

De har dog ikke lommer tror jeg :p
Kjøpte meg to stk i dag og elsker de allerede! Syns faktisk fint man kan ha de til pene anledninger og jeg, kommer Ann på tilbehøret::)

Kjøpte meg to stk i dag og elsker de allerede! Syns faktisk fint man kan ha de til pene anledninger og jeg, kommer Ann på tilbehøret::)
Så bra at du også elsker de :D På bildet ser det nesten ut som de er av litt bedre kvalitet nå enn de jeg har (eller så er det bare at mine er så slitte at de har blitt slaskete :p ). Må nok investere i et par nye, jeg òg.

Back
Topp