den berømte "tappen", hmmm...

LeneM

Andre møte med forumet
det jeg lurer på om noen her kan svare meg på er... hva som er langt nede og hva som er høyt oppe....??? i følge pernille.info så står det noe om at den berømte tappen skal være sånn og sånn, men hva er langt opp og langt nede??? kan jo ikke akkurat begynne med målebånd oppi der... hehe. oxo står det noe om fargen på den, vet ikke med dere andre men jeg klarer hvertfall ikke å se der, ikke kjenne noe fargeforskjell for den sak skyld.. tjihi.. noen her som kan forklare meg litt mer???

tror det er lurt å tafse litt i begynnelsen for å finne ut hvordan din kropp er...Etter et par mnd med tafsing, så vet du sikkert hva som er lavt eller langt opp [;)]

og når det gjelder fargen, så tror jeg det er ytterst få som klarer å se den..De fleste har nok fått høre hvilken farge den evt har når de har vært hos legen [:D]

Hei!
Denne berømte tappen ja....det går ikke an å se fargen på den ....det må du til lege/gyn US for å få gjort....hvis du ikke har spesielt utstyr hjemme da...[;)] Du må nok kjenne litt på den, gjennom flere sykluser, før du blir noe særlig klok på den.....men når den sitter lavt, kan du lett kjenne den, uten å rote så mye rundt....når den sitter lavt kan du merke den godt under samleie....føles som det er noe der...en øm liten tapp...
Lykke til!

Jeg er fortsatt ikke klok på min jeg. Men har begynt å skjønne mer etter å kjent på den i nesten to sykluser. Men alle er forskjellige så det er ikke lett å gi noen tips eller råd. Du må bare kjenne etter å sammenligne hver dag. Da kjenner du nok forskjell etterhvert.

For mitt vedkommende har jeg funnet ut at når jeg lett når den med fingeren når jeg står med et ben på vasken så er den lav. Må jeg "trykke" for å kjenne den er den høy. Når det er en liten grop på den er den åpen, når den er helt rett er den lukket. Men som sagt er dette individuelt.
Viktig at du står i samme stilling hver gang du kjenner på den og at du gjerne kjenner rett etter at du har vært på do. Hvor mye det er i blæren kan ha en del å si. [;)]

Lykke til med videre!

ja jeg må vel bare tafse litt da....[;)] i følge den eggløsningskalkulatoren her så har jeg EL i dag, å nå syns jeg der er langt nede, kjenner den hvertfall lett... hmmm!!!!!! kanskje ikke meninga at jeg skal skjønne det..[8|] tusen takk for velkomsten, trine85. klemz...

Men, jeg har en grop på min, men den er helt oppe, og bakoverbøyd, den er mellomhard. Er den åpen da ?, det kjennes ut som den er helt tett !

Back
Topp