Den berømte slimproppen?

Nordlys83

Andre møte med forumet
Venter nr. 3 og har aldri sett den berømte omtalte slimproppen. Men idag i dusjen, så skled jeg jammen på den! Tok litt tid før jeg koblet hva det kunne være har noen andre som har mistet den allerede? Er så spent på når fødselen starter!

Jeg har mistet biter av den, men den kan jo reparere seg igjen, så jeg tenker ikke så mye på det. Sist svangerskap gikk den i en rie rett før vannet gikk.

Jeg mistet min i biter fra 29. februar til 3. mars. Hos meg startet fødselen to uker senere☺️

Gikk hos meg over et par dager forrige uke, fra uke 37+1. Husker ikke når den gikk med første, som ble født i uke 37. Veldig spent på om det skjer noe snart, er 38+1 nå, men legen synes ikke jeg så fødeklar ut i dag…. :shifty:

I første svangerskap begynte riene samme kveld som slimproppen gikk. Uke 40+6.

Mistet den nå for 9 dager siden, i uke 37+6. Trodde jeg selvfølgelig at det var starten på noe, men niks :joyful:

Noen steder står det veldig bestemt at når slimproppen går kan man regne med fødsel innen to uker, får se om det stemmer her da :)

Sist så gikk den rett før vannet gikk i fødsel. Nå har den gått litt og litt uten at jeg har merket det. Ble sjekket for litt over en uke siden og da sa JM at den var gått. Så hvor lang tid det tar før fødsel starter tror jeg er veldig individuelt!

på søndag er det tre uker siden deler av min kom ut. Har kommet litt og litt i ettertid. Har mye modningstegn, men veldig avslappet ifht fødsel og dens start. Termin 21.04 og regner med å gå til rundt den tid :-)

Back
Topp