Den berømte slimproppen

Fjelljenta123

Blir kjent med forumet
Har noen her merket noe til slimproppen? :) kom ut en ganske tydelig bit i dag, interessant å se, men det skjer ingenting. Og det hadde jeg ikke forventet heller da den hos mange kommer ut litt etter litt over tid.:happy7

Er så spent på hvordan det går med folk i aprilgruppa, skjer det noe snart osv??:D
 
Min gikk i uke 35/36, er nå i uke 39 :p Det dannes ny så lenge det er «behov» for det tror jeg. Ingen fødsel her i alle fall :)
 
Jeg så bare slimproppen hos eldste jenta mi. Det var dagen etter vannet hadde gått og like før jeg skulle få riestimulerende da jeg ikke fikk sterke nok rier.

de andre fødslene mine har jeg ikke sett noe tegn til slimproppen.
 
Når slimproppen gikk med storebror så startet riene ganske kort tid etter :) halvannet døgn senere var storebror ute :p har ikke sett noe til slimproppen enda, men har fremdeles 6 uker til termin :angelic:
 
Slimproppen gikk samtidig som jeg fikk de første milde riene ved begge mine to tidligere fødsler. Så var baby født ganske nøyaktig 30 timer etterpå begge gangene.
 
Kom ut en klump i dag og har hatt mye vonde kynnerene og «menssmerter» de siste dagene. Tror ikke det er lenge før fødselen starter hos meg. Er 35+6 i dag, og har født i uke 30+1 og 36+6 tidligere, så gjør meg ingen ting om det blir fødsel nå
 
Tror den slimproppen gikk i dag.. en svær slimete klatt med blod i.. tror det blir laget en ny! Håper ihvertfall det fordi jeg vil nå ks datoen :oops: og jeg har ikke gjort stort klart til lillebror..
 
Tror det må ha vært slimproppen hos meg, har trolig begynt å lekke fostervann. Kommer bare litt og litt. Føles helt annerledes enn å evt lekke litt urin i hvert fall, blir overrasket om dette bare er urin og utflod :p skal til en sjekk senere I dag, veldig spennende:D:woot:
 
Tror det må ha vært slimproppen hos meg, har trolig begynt å lekke fostervann. Kommer bare litt og litt. Føles helt annerledes enn å evt lekke litt urin i hvert fall, blir overrasket om dette bare er urin og utflod :p skal til en sjekk senere I dag, veldig spennende:D:woot:
Åååh så spennende! Prøv å oppdater hvis du får det til :Heartred
 
De mente det var fostervann, og at alt ser normalt ut. Skal tilbake i morgen for en kontroll. Spennende :wacky::eek:
Håper jeg får sove, har alt lagt meg tilfelle det skulle starte med rier i natt. Har ikke fått hvilt godt enda da min første permdag var i dag, typisk:rolleyes::sleep002
 
De mente det var fostervann, og at alt ser normalt ut. Skal tilbake i morgen for en kontroll. Spennende :wacky::eek:
Håper jeg får sove, har alt lagt meg tilfelle det skulle starte med rier i natt. Har ikke fått hvilt godt enda da min første permdag var i dag, typisk:rolleyes::sleep002
Sååå spennende :smiley-bounce016
 
De mente det var fostervann, og at alt ser normalt ut. Skal tilbake i morgen for en kontroll. Spennende :wacky::eek:
Håper jeg får sove, har alt lagt meg tilfelle det skulle starte med rier i natt. Har ikke fått hvilt godt enda da min første permdag var i dag, typisk:rolleyes::sleep002

Hvordan går det med deg? :)
 
I mine tidligere svangerskap har jeg aldri sett snurten av noe slimpropp. Spent på om jeg ser noe til den denne gangen!
 
Troor deler av slimproppen gikk i dag - hvertfall en geleaktig klump som kom ut - ganske stor/mye, men tror nok ikke det var hele. Ingen blod i den heller. 40+4 i dag, så er jo lov å håpe at det går i gang av seg selv snart.
 
Troor deler av slimproppen gikk i dag - hvertfall en geleaktig klump som kom ut - ganske stor/mye, men tror nok ikke det var hele. Ingen blod i den heller. 40+4 i dag, så er jo lov å håpe at det går i gang av seg selv snart.
Høres ut som kroppen gjør seg klar!
 
Back
Topp