Spennende! Masse lykke til 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lytt litt til deg selv du selvom du er førstegangsfødende. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle klare å snakke og ha regelmessig rier. Klart fint å snakke og hadde uregelmessigheter alt fra 3-10 min mellom riene. Når jeg kom fram til føden hadde jeg 4 cm åpning,Hm, snakket nettopp med fødeavdelingen og de sier det er tidlig. Og jeg har 5 min mellom og varer rundt 45 sekSkal drøye an litt til.. Men har kanskje vært greit å sjekka. Uff, ikke enkelt å være førstegangs
Eller i det hele tatt være fødende...
Såpass jaLytt litt til deg selv du selvom du er førstegangsfødende. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle klare å snakke og ha regelmessig rier. Klart fint å snakke og hadde uregelmessigheter alt fra 3-10 min mellom riene. Når jeg kom fram til føden hadde jeg 4 cm åpning,
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Masse lykke til i kveld/nattDa har jeg vært inne på føden og blitt undersøkt, har vært flink jente å produsert 2-3 cm åpningJevne rier så jordmor mente det blir baby ila natta/morgenen! Hun mente jeg kunne legges inn men jeg valgte å få noen smertestillende og dra hjem for å hvile før vi drar tilbake i kvell. Bor tross alt ti minutter unna. Hode var festa og alt er klart til å føde
Jormora hadde god tro på natta, men lovte selvfølgelig ingenting. Iiiih, endelig min tur! En uke på overtid
Klarer ikke å ta inn over meg at jeg snart får møte min andre drømmemann <3
Spennende!Da har jeg vært inne på føden og blitt undersøkt, har vært flink jente å produsert 2-3 cm åpningJevne rier så jordmor mente det blir baby ila natta/morgenen! Hun mente jeg kunne legges inn men jeg valgte å få noen smertestillende og dra hjem for å hvile før vi drar tilbake i kvell. Bor tross alt ti minutter unna. Hode var festa og alt er klart til å føde
Jormora hadde god tro på natta, men lovte selvfølgelig ingenting. Iiiih, endelig min tur! En uke på overtid
Klarer ikke å ta inn over meg at jeg snart får møte min andre drømmemann <3