Den berømte slimproppen!

marijanne

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Ja da var min slimpropp også gått, haha, helt merkelig å skal informere om det :P Men jeg ble så glad! Er på dag 6 på overtid så håper på at fødselen er like rundt hjørnet :) Skjedde klokken kvart på fire i natt og 10 minutter etter den gikk begynte riene, eller sammentrekninger, vet ikke hva som er rette beskrivelse. De kommer ihvertfall med 7-10 minutters mellomrom og varer i 45-60 sekunder. Og det er ihvertfall ikke kynnere, skal være helt sikkert! Snakket med føden og de sa det enda ikke var noen hast, men jeg kunne komme når jeg følte for det :) Bor bare 10 minutter unna. Så nå skal jeg dusje, spise og prøve å slappe av! Kanskje får jeg se lillegutt ganske snart :D

Takk! Håper bare det ikke dabber av, jeg er så klar altså!! Føler jeg skal være med i en konkurranse som jeg SKAL vinne :D Haha

Konkurransen vinner du uansett, høres nå ut som du er i gang. Lykke til.

Så fantastisk!! I dag er den fullmånen vi snakket om tidligere, så jeg har troa på at din baby kommer i dag :flower Masse lykke til!!

Så spennende, lykke til ! Forrige fødsel startet hvertfall rett etter slimproppen gikk her, håper det blir slik for deg og

Så fantastisk!! I dag er den fullmånen vi snakket om tidligere, så jeg har troa på at din baby kommer i dag :flower Masse lykke til!!
Haha, ja det blir kanskje fullmåne på meg istedenfor nymåne som sist :P Takk skal du ha! :D

Så spennende, lykke til ! Forrige fødsel startet hvertfall rett etter slimproppen gikk her, håper det blir slik for deg og
Takk! Tenker at siden rien startet så fort etter det så må jo være fødsel.. Også blir riene bare sterkere og sterkere :O

Krysser fingrene for at det blir fødsel :-) Lykke til hvertfall! Håper fullmånen starter noe her også ;-)

Noen som har råd på når man burde dra på føden? Den siste halvtimen er det ca. 5 minutt mellom hver ri... Og de blir kraftigere. Tenkte å måle ihvertfall en time for å se om det fortsetter slik..

De sier vel at man skal ta kontakt med Føden når riene er regelmessig med ca 5 min imellom. Ville ringt føden igjen jeg ;-)

Noen som har råd på når man burde dra på føden? Den siste halvtimen er det ca. 5 minutt mellom hver ri... Og de blir kraftigere. Tenkte å måle ihvertfall en time for å se om det fortsetter slik..
Ring du :) Og hadde nok tatt turen til føden nå :)

Da ringer jeg ihvertfall når jeg har målt det i en time tenker jeg, og det er jo da om 15 minutter :) Vil ha kommet lengst mulig når jeg kommer dit, haha :P

Masse lykke til. Har akkurat vært hos jo. Der fikk jeg beskjed om at det var på tide å reise til føden når det er 5 min mellom hver roe og de varer 45 sek

Masse lykke til. Har akkurat vært hos jo. Der fikk jeg beskjed om at det var på tide å reise til føden når det er 5 min mellom hver roe og de varer 45 sek
Hm, snakket nettopp med fødeavdelingen og de sier det er tidlig. Og jeg har 5 min mellom og varer rundt 45 sek :o Skal drøye an litt til.. Men har kanskje vært greit å sjekka. Uff, ikke enkelt å være førstegangs :P Eller i det hele tatt være fødende...

Back
Topp