Den berømte slimproppen

Lykkelig09

Flørter med forumet
Hei jenter :) For en spennende tid vi går inn i nå . Morro og følge dere her inne :)
Til dere flergangsfødende eller dere som har født, hvor lang tid tok det før slimproppen gikk til dere fødte? Jeg husker ikke fra forrige svangerskap. Min gikk nemlig i går kveld, så er så spent.

Sent from my iPhone using BV Forum

1 uke, det at slimproppen går er betyr ikke at fødsel er på gang. Venninnen min mistet den 3 uker før fødsel. Men er jo tegn til modning.

min gikk en gang ca i midten av svangerskapet :P men den kan jo gå flere ganger heldigvis, og babisen er fremdeles trygt planta i magan :) gudsjelov!!

har aldri lagt merke til den sånn rett før fødsel før jeg :P

Her gikk den ca 14 dager før fødsel :)
Mn nå så vet æ itj om den ha gått eller ikke?!
Kan vell være veldig inviduelt tru æ.!!???

Oki :) Ja det er nok veldig individuelt. Men var så tydelig at det var den som gikk igår. He he
Endelig noe som skjer tenkte jeg ;)

Hadde sånn slimete tykk gul utflod i over en uke før. Kvelden før og sammen dag jeg fødte hadde jeg sånn rosa slimete ;) som ble rødere. merket ikke noe propp ;)

Da jeg fikk første gikk den to dager før. Andre fødsel merket jeg ikke noe til den... Men tydelig at du er i gang med å modnes da - så da skjer det vel noe om ikke alt for lenge!!

Tror det gikk tre dager sist. Men husker ikke helt gitt!
Spennende! Lykke til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja bare går og venter nå. Førstemann kom tre uker før tiden, så har lissom ventet en uke. Men den lille prinsessa har det vel for bra der inne :)

Jeg lurer på det samme. Har gått å "lekki" i en uke nå, og i dag kom det en del slim, så jeg tror slimproppen gikk. Har de siste to nettene hatt mensen lignende smerter nederst i magen. Håper det snart skjer noe! Ifølge Mens-termin er jeg nå på overtid, men i følge UL-termin har jeg enda en uke igjen. :-)

her gikk den søndag, ingen tvil. ruger og er fortsatt like gravid, heller ingen andre tegn til fødsel i sikte. litt slim fredag og litt mer lørdag, samme mandagen. men søndag; som sagt, ingen tvil :cool::eek::);)

Jeg så aldri noen slimpropp sist. Tror det er veldig individuelt, og som nevnt av noen tidligere her så kan den gå flere ganger, og dannes på nytt. (Jeg kjenner at jeg er veldig på jakt etter alle mulige tegn til nær forestående fødsel nå, selv om det fortsatt er 3 uker igjen... Men ingen tegn foreløpig... De fleste av oss begynner vel å bli litt utålmodige nå på tampen!) gøy at desemberbarna her begynt å komme nå, og det kommer vel til å fortsette på samme vis nå fremover!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sniker litt. Min gikk 2 dager før fødsel.

Lillebror ventes i midten av februar <3

Med tredje tror jeg den gikk et par uker før eller uken før, merket det ved masse slimet utflod over flere dager. Da fødselen startet kom det blodblandet slim. Men en veldig diffus propp, ikke sånn jeg hadde sett for med den skulle være :)

Forrige gang gikk hele på en gang, men det tok ca tre uker før det skjedde noe. Denne gangen har det kommet i mange omganger siden uke 38, omtrent og jeg er på overtid :)

Back
Topp