Den berømte slimproppen....

MissMarge

Betatt av forumet
Noen som har "mistet" den...?
Var på do i sta og når jeg skulle tørke meg var det en del hvitt/gul/grønt-slim....
Har hatt mye murringer i det siste, også takvis....
De to forrige svangerskapene ar det tydelig at det var den, da det var en "propp" og andre gangen kom det "blodslim", men nå ble jeg faktisk litt usikker....

Slimproppen min har kun gått med nr.1 og his meg var den blank med blodstreng i. Om den kan ha annen farge enn det er jeg usikker på. Kanskje noen andre som vet? :)

♡Termin 15 juli♡

Ikke sett noe til den denne gangen.. Men enda to uker til termin.

Med første var det tydelig at slimproppen gikk, den var helt blank med blodstriper i. Med nummer to så jeg ikke noe til den. Har ikke sett den så langt denne gangen heller.

Her har den gått, helt gjennomsiktig og litt blod. Så ut som en glassmanet :p

Sendt fra mobilen min ♥

Deler av den har gått denne gangen. Med de to bedre har den gått rett før fødselen er i gang! Håper det skjer en av de nærmeste dagene;)))

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Min gikk forrige mandag. Ble plutselig våt gjennom buksa, gikk på do og konstaterte at det var store mengder slim. I do lå en blodig klump. Har ikke merket noen store forskjeller etter dette.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den kom ikke forrige gang. Jeg fikk kun bittelitt tegningsblødning, men ikke noe slim/propp. Tegningsblødningen kom noen timer før fødselen.

Back
Topp