Den berømte Ole Brumm..

fruluna

Forumet er livet
Hvorfor skal Ole Brumm være på alle tingene jeg arver fra min kjære svigerinne??
Grr jeg liker vel ikke den dumme bamsen..[:'(]

Nå har jeg blitt nedlesset av bilder, smekker, dynetrekk, lamper og gud vet hva med den figuren på!! Hmm.. Hun blir vel fornærmet da hvis jeg sier jeg ikke vil ha det, for hun mener det jo bare godt!! Men fader altså..

Nå har vi laget vår egen stil inne på barnerommet, og da blir en orange bamse helt feil.. [:@]

Noen som vil overta Ole Brumm ting?? He he

jeg liker ole brum godt jeg, men jeg er enig med deg - han er jo over alt!

Liker ikke ole brumm noe særlig jeg heller, da har jeg mer sansen for tigergutt eller tussi[:D]

syns ole brumm er en søt bjørn, men jeg vil ikke ha han over alt heller da.. må da være grenser[8|]

ORIGINAL: Nusse76

Hehe..off skjønner hva du mener.Man har sine tanker om hvordan klær og ting til rommet skal være også får man arve ting som man ikke har lyst på..Kan jo ikke si nei takk heller føler jeg.Men du får ta d fram når de kommer på besøk da vet du..[:D]

Ha ha spikre opp lamper og bilder i full fart?? he he..[:)]

Nasse er verdens søteste da.. [:D]

jeg liker de fleste disney figurene jeg[:D]
men det kan jo bli for mye

Har egentlig aldri likt ole brumm så godt jeg heller, men så var mormor og besøkte tanta mi i usa, og da handlet hun jo selvfølgelig til det lille oldebarnet hennes.. og det meste i ole brumm.. men det er i litt duse farger, så nå er alt på barnerommet i en viss ole brumm stil, kan ikke begynne og blande inn andre bamser og figurer heller synes jeg.. men rommet i seg selv har blitt veldig fint.. [:D]

Ole Brum er OK figur det, men man blir jo lei når man ser den hele tiden. Kanskje derfor hun sendte alt til deg nå, fordi hun begynte å bli lei av han selv? [;)]

Her går det endel i Princess- saker, siden datteren min på 5 er ganske opphengt i eventyr-prinsesser [:)]. Men et sted går grensen, det skal ikke bli for mye av det.

ORIGINAL: Dama

Ole Brum er OK figur det, men man blir jo lei når man ser den hele tiden. Kanskje derfor hun sendte alt til deg nå, fordi hun begynte å bli lei av han selv? [;)]

Jepp spørs nok det gitt... [8|]

ORIGINAL: toveli6

William vil ha olebrumm[:D] Han elsker den lille der.... Syns han er søt jeg da...[;)]

Her kommer Ole Brumm en liten bjørn i skogen.... Trallaalla Bom, her kommer Ole Brumm

Ja hvis du er 4 år så er det nok stas.. Men ikke for meg!! [;)]

ORIGINAL: mie83

er ikke sånn ¨kjempefan av de disneytegningene, men liker veldig godt de orginale tegningene, de er nydelige og noe helt annet enn disney!

Heilt enig! Originalen e så lodden og søt, og uten den røde duste-tskjorta!

Jeg ELSKER ole brumm jeg, han er jo bare så skjønn da[:)]

Back
Topp