Den berømte livmortappen!

lucky2

Forelsket i forumet
Heisann alle prøvere [:)]

Mitt spørsmål er kanskje litt rart, men da er vel dette det riktige forum for å lufte det? [;)]

Som kanskje mange andre her, hev jeg meg over internettsider når sambo og jeg bestemte oss for å "prøve å lage barn" her i sommer, og har i den prosessen begynt å følge med på livmortappen! (Forøvrig veldig morsomme greier [:D])
Så til det store spørsmålet:
Er det noen her som vet hvordan den kjennes ut rett etter befruktning?? Jeg følger jo et fint skjema, tidlig i syklus er den sånn og sånn, senere er den slik osv, men den beskriver ikke noe av det jeg kjenner! (Hjelp, håper det er tappen jeg fant og ikke noe annet?? Hehe....) Så derfor lurer jeg på om den "proppes" (denne berømte slimproppen?) igjen med en gang egget blir befruktet?

Grunnen til at jeg lurer, er at jeg etter eggløsningen har vært sånn i noen dager nå! Så enten er jeg veldig unormal og har en meget spesiell tapp, ellers trenger jeg psykologisk hjelp [&:][:D]


Ønsker ellers alle dere andre humpere en fin dag!!! [:D]
 
Hei på deg[:)]

Er liksom ikke så godt kjent med denne livmortappen jeg... ,
men hvis du leser på pernille.info, så finner du litt om
hvordan den kan føles etter befruktning...

Klem[:)]
 
Jeg mener å ha lest på pernille.info at den proppes igjen ved tidlig svangerskap!!

Det blir spennende å se om det er derfor den er slik du beskriver.[;)] Kanskje du er ferdig med prøvetiden!!
 
Joda den er "proppet" i et tidlig svangerskap. Må sjekke selv her nå[;)] he he. det er detaljerte forklarniger på www.pernille.info[:D]
 
Hehe, ja det er liksom ikke helt enkelt dette her da! Er ikke akkurat utdannet gynekolog [&:]
Irriterende langt tid til testdato [:@]

Fant du ut noe mer da, mettel?? [;)]
 
Back
Topp