Den berømte Gravid gløden?

Hedvik

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Marsboerne 2023
Da jeg sto opp i dag og skulle stelle meg,så jeg plutselig at jeg hadde fått skikkelig roser i kinnene. Føler meg og litt "kokt" i ansiktet. Kan det være den berømte graviditets gløden alle snakker om? Er i uke 11.

Flere som har merket noe?

Jeg føler ingen glød og har ikke gjort det de andre gangene heller.

Jeg trives ikke som gravid (med unntak av babysparkene) og kanskje derfor jeg ikke gløder :-)

#kvalmogoppvlåst

Jeg kjenner ikke noe til noen glød hvertfall. Føler jeg bare ser sliten ut, og har nå de siste dagene fått litt kviser o_O:meh:

Jeg kjenner ikke noe til noen glød hvertfall. Føler jeg bare ser sliten ut, og har nå de siste dagene fått litt kviser o_O:meh:
Akkurat samme her men mistenker at kvisene kan være like mye min feil da det har gått litt sjokolade den siste uken. De to siste dagene har jeg kun lyst på frukt igjen så får se om de forsvinner [emoji23]

Jeg fikk det ganske fort denne gangen. Til og med håret ble finere og begynte skinne.:) man blir kanskje litt fyldigere i ansiktet og friskere farge.

Haha, nei. Jeg ser mer sliten ut, og har mye mer uren hud nå. Håper det bare er en periode.

Å nei, ingen glød her[emoji58] føler med både kvisete, bleik og sliten[emoji23] så noen glød er det ikke[emoji23]

Sambo mener jeg har glød, men jeg syns jeg bare ser sliten og blek ut så skjønner ikke hva han snakker om [emoji23]

Her er det ingen glød.
Oppblåst slik at ingen bukser passer utenom noen veldig baggy joggebukser fra europris.
Jeg har atopisk eksem og den er blitt mye værre nå som jeg er gravid så jeg klarer ikke å børste håret mitt. Det gjør grusomt vont når jeg finner ut at jeg må børste det. I dag børstet jeg det etter fem dager uten hårbørsting. Det er tre runder med hårvask uten balsam(kan ikke bruke det heller pga eksem) håret var så flokete at jeg har aldri sett det så ille. Nå har jeg flettet det slik at det ikke blir så ille.
Kviser popper ut over alt og jeg sliter med å sove pga jeg finner ingen behagelig liggestilling.
Så nei. Absolutt ingen glød her. Regner ikke med å få noen glød senere heller. Jeg får bestandig noe helt sinnsykt med vann i kroppen

Ingen glød på meg heller.. jeg ser sliten og ustelt ut. Fett hår rett etter dusjen og kviseutbrudd så til de grader. Håper det går over snart og at jeg og kan gløde litt. Kanskje det bare er julestresset som har knekken på meg :arghh:

Jeg ser ut som et spøkelse med bra hårdag :P jeg har og en diger kvise som er så stor at sjefen spurte om jeg hadde slått meg.... det var ganske flaut :bag:

Er bare blek og trøtt og sliten i ansiktet jeg [emoji23][emoji23]

Akkurat samme her men mistenker at kvisene kan være like mye min feil da det har gått litt sjokolade den siste uken. De to siste dagene har jeg kun lyst på frukt igjen så får se om de forsvinner [emoji23]
Aha ;) Jeg føler meg ganske sikker på at det er hormonene som er grunnen hos meg, for jeg pleier ikke å påvirkes av godteri og sukker og sånt når det gjelder kviser (selv om det jo blir en del søtt nå:p) Men får satse på at det blir bedre for deg nå når du spiser frukt da, hehe :happy:

Aha ;) Jeg føler meg ganske sikker på at det er hormonene som er grunnen hos meg, for jeg pleier ikke å påvirkes av godteri og sukker og sånt når det gjelder kviser (selv om det jo blir en del søtt nå:p) Men får satse på at det blir bedre for deg nå når du spiser frukt da, hehe :happy:
Jeg fikk helt forferdelig kvisete og fet hud fram til ca uke 5-6 etter det har den vært så fin! Plutselig dukket det opp fire[emoji32] store på en gang etter jeg hadde spist masse søtt. Men de er på de samme stedene som jeg fikk hormon kviser sist.. Så blir spennende å se..[emoji23]

Den berømte gløden må jeg se langt etter! Likblek, fett hår og sørpe forkjøla. Kanskje den kommer i løpet 2. trimester for de fleste av oss? Lov å håpe i alle fall :)

Den har ikke vært innom her.. motsatte av glød her! Hehe..

Dette med gløden er nok individuelt, jeg har den heller ikke. Men venninna mi stråler

Back
Topp