den berømte fødebagen - fødekoffert?

tralla-la

Andre møte med forumet
Nå nærmer det seg her... Men dere som har født før - er det sånn at man MÅ ha med en fødeBAG? Jeg skal til Ullevål, og har en sånn liten koffert som er på en størrelse som passer som håndbagasje på fly, og det er jo så mye mer praktisk å pakke i, får man juling om man kommer med en slik en, eller?

Kanskje et litt dumt spørsmål da. Menmen:)

Du tar med akkurat det du vil! Ingen som bryr seg om du pakker i bag eller koffert. Det er jo bare en plass å ha tingene dine i

Det er mange som pakker med seg i koffert:) Så gjør det du føler for:) Her har jeg pakket i en bag, og fikk høre fra samboer at jeg ikke skulle på ferie:P Hehe men blir jo faktisk en del å ha med seg :P

haha, det var godt å høre:) Så liksom for meg at jeg ble sett stygt på når jeg kom trillende, hehe, litt kjipt å bli nekta adgang... hehe. nei, vet du hva. Det får være måte på hva man skal tenke på og bekymre seg for disse siste dagene! Blir helt imponert over alt jeg tenker på av mulige scenarier og hendelser og ting og tang!

Men takk for fine svar! :) Blir spennende å se om det jeg har pakka med holder/er for mye/er for lite - eller bare er unødvendig. :)

Nei, det må det ikke være ;)

Ta med hva du vil du =) Her er ikke baggen pakket enda.. Har ingen tro på at noe starter før etter termin..

Sniker litt fra mars 2012, jeg :) Jeg skal også på Ullevål og har tenkt til å pakke i trillekoffert da jeg syns det er mer praktisk, så du får si ifra hvis du blir nektet adgang, så pakker jeg heller i bag :) Hehe :D Nei, tror nok du kan komme med hva som helst, og at det ikke er av de ansattes interesse og bry seg om :) Men skjønner tankegangen din - er en lignende trå på mars-siden nå og. Analysering av alt mellom himmel og jord er vel en ganske kjent "kvinnesykdom" (jeg er hvertfall rammet!), og graviditeten forsterket nok bare det - vi vil være forberedt på alt og ha alt klart, så det er nok naturlig at vi har tilsvarende mengde med spørsmål og :) Lykke til :D

Hehe, bra jeg ikke er alene. Nå er i alle fall kofferten pakka, og det var SÅ mye mer praktisk enn å stappe alt i en bag der jeg ikke hadde oversikt i det hele tatt! Skal gi en lyd om de sender meg hjem igjen når jeg kommer trillende ;)

(Forøvrig er det vel sikkert mannen som skal trille kofferten - hehe, det er jo litt komisk da. store mannen og lille kofferten.)

Back
Topp