Den berømte datoen 6.6.06

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Hei hei[:D]
Vært lite aktiv idag jeg ja, men har hatt en travel dag på jobben.
Men såg på noen av innleggene dere hadde skrevet, og er ikke helt med på denne datoen 6.6.06, hva er det som er så gale med den? Måtte jo vert kanon kjekt å hatt bursdag 6.6.06 kl 6 kanskje...he he he[:D]
Lurer bare på om jeg har gått glipp av noe skremmende rudnt de 6 tallene? Synes det hadde vært en kul dato jeg[;)]

Ellers har dere det bra?

hehe du er herlig også da nina22,vi er en gjeng med overtroiske damer her ser du.og å føde på selveste 6.6.06 ville jo vert en forbannelse[8D][:D]

jeg mener det ikke teller pga 06 på slutten.det er 6.6.6. som er det skummle tallet![:o]

Hi hi hi[:D]Løgnaser......det er ingenting gale med deg datoen, må kje tro på sånt, dokk er vel aldri ute den 13 desember heller dere da...he he he[:D]
666 er helt forskjellig fra 06.06.06, må kje la dere skremme av disse overtroiske tingene....hi hi hi"ler"[:D]
Det ville vertfall vert en dato alle husket alltid[:D]

Ja, disse datoene.. Kom til å tenke på fødelsår her om dagen jeg. Jeg er født i 1976, samboeren i 1966 og så kommer det en liten èn i 2006...[8D]

ORIGINAL: Irene29

Ja, disse datoene.. Kom til å tenke på fødelsår her om dagen jeg. Jeg er født i 1976, samboeren i 1966 og så kommer det en liten èn i 2006...[8D]

stilig det da![:)]

Litt morro egentlig. For alle fyller rundt år på rekke og rad.
I år tenkte vi arrangere storfest for jeg fyller 30 år i slutten av april, mens samboer'n fyller 40 år 6 dager etterpå. [:D]

Back
Topp