Den andre siden/medium/alternativt.

Therese W

Gift med forumet
Noen som har sett et spøkelse noen gang? Tror du på slikt?

Vært hos et medium for å få svar? Hvordan var det?

Prøvd noen form for Alternativ medisin. Hvordan virket det?

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Jeg tror på at det er noe mer mellom livet og døden :)
Tror på at folk kan gå igjen, tror at noen kan ha sterkere evner enn andre.

Jaa, opplevd flere både jeg og sambo. Har noe på loftet nå, et barn tror jeg. Der er definitivt mer enn vi kan se og føle.. Mennesker er en naiv og storhetsgal rase som tror de er de eneste i universet, for meg blir det veldig feil!

Sambo har opplevd onde krefter også, tror det "finnes" veeldig mye rart og uforklarlig, jeg er åpen for det meste for å si det sann. Tror det er store krefter i sving i shamanisme også.

Jg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi ser og forstår.

Og alt.behandling? Jg har prøvd forsoneterapi mot migrene under forrige graviditet, ble helt kvitt den (helt til nå da, med ny bebis i magen..). Jg tok akupunktur mot kvalme, virka/lindret uvurderlig for min del.

Noen som har sett et spøkelse noen gang? Tror du på slikt?

Vært hos et medium for å få svar? Hvordan var det?

Prøvd noen form for Alternativ medisin. Hvordan virket det?

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Jeg har opplevd mye å ja jeg tror på såne ting. Har snakket med folk som er flnke ja men ikke direkte medium.
Har prøvd akupunktur,healing,fotsoneterapi, å andre ting. Noe fungere andre ting fungere ikke så bra.

Meste parten av meg trur på det akternative, men har selvfølgelig en stemme som sier du kjenner ikke det du kjenner nå... Hunden blir redd fordi du er redd osv, en liten stemme. Opplever myyye uforklarlig men prøver å skåne meg selv ved å finne en logisk forklaring da jeg kan bli veldig redd... Mistet en god kompis for et år siden, og siden da har Husredd meg følt meg trygg i mitt egne hus, så føler det er han som passer på, og holder de andre unna " i følge medium så har jeg visst en flokk rundt meg, maange som følger med meg.... Så godt med han som holder de stille nå i all fall:)

trur på det.. helt klart.. aldri sett noe selv..

oldemor og oldefar bodde i huset bak huset til mamma og pappa..etter at di døde ble huset solgt.. mange familier har bodd der di siste årene. i fjor var mamma bak huset og stelte i blomsterbedda. og kom i prat med nabon.. og di skulle visst selge/flytte. mamma spurte hvorfor. di hadde jo ikke bodd der så lenge.. og da ble nabo dama litt flau, men svarte..
sønnen på 6år våkna hver natt.. hylgrein.. han nekta å sove på rommet sitt for det var en høy, tynn mann med hatt der.. mamma fikk litt gåsehud.. for i det rommet gutten sov døde oldefar.. han var nesten 2meter, gikk alltid i sixpance.. creeepy

Jeg tror på det.
En gang da niesen min var 3-4 år trillet min søster og jeg på tur på hytten til besteforeldrene våres, huset til oldemor er brukt som hytte og det er ikke ofte det er folk der. Da vi gikk forbi sier niesen min "Se der! Hun damen har noe grønt på hodet." og pekte mot ene vinduet der vi ikke kunne se noe dame. Da vi kom tilbake på hytten fortalte vi dette til mormor og hun sa at oldemor alltid hadde gikk med et grønt skaut på hodet.
Skummelt!

Har en sønn som blei forfulgt av en sinna mann :( etter d har vi opplevd mykje.. måtte til med 2 synske for å bli kvitt han mannen.. har skreve en historie om d faktisk :)

Back
Topp