Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da spør jeg jm når jeg skal dit 1.desJeg fikk beskjed om første i uke 24-28, og den andre i uke 32-34.
Hva som er fastsatte retningslinjer aner jeg ikke.
Du faster fra midnatt natten før. Ta med deg en bok/strikketøy, drar til legekontoret. Tar blodprøve for å sjekke blodsukkeret, så drikker du glukosen. Du får noen minutter på deg på å drikke den. Anbefalte meg å ikke ta det på styrten, da ble man gjerne kvalm. Så sitter du helt i ro i to timer, fortsatt fastende. Helst ikke gå på do engang, selv om du selvsagt får lov hvis du må. Men sitt stille og les bok etc. Så etter to timer sjekker de blodsukkeret ditt på nytt, og da skal det helst være under 7.8.Jeg skal ta den uke 28. Fikk beskjed om å faste før testen. Men fikk ikke beskjed om når fasten skulle begynne? Noen som kan fortelle meg hvordan jeg forbereder meg rett for denne Sukkerbelastningstesten?
Så rart, jeg har fått beskjed om at den første skal tas tidlig og den andre i uke 28-30Jeg fikk beskjed om første i uke 24-28, og den andre i uke 32-34.
Hva som er fastsatte retningslinjer aner jeg ikke.
Tror det var det jeg også fikk beskjed om. Dvs jeg fikk ikke beskjed om å ta den før oul, så tok den første etter det.Så rart, jeg har fått beskjed om at den første skal tas tidlig og den andre i uke 28-30![]()