Den amminga altså !

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
i går og i dag så sleit jeg veldig med at hun tok det ene brystet. Jeg hadde lagt meg i dag sånn at hun omtrent bare kunne åpne munn å suge. Men isteden vrir hu seg unna og begynner å skrike fordi hun ikke får tak, må kjempe i flere minutter, men hvis jeg bytter pupp så tar hun tak med engang. Hva tror du det kan være ? Det er ikke noe ellers på dagen, bare den ene gangen om Morran når jeg skal amme i senga. Har ikke sliti med det før.

Hva kan det være ?

Har ingen erfaring med amming men det første jeg tenkte var at kanskje hun har vondt/er stiv på den ene siden av nakken? Vil hun ligge på den siden sånn ellers?

Mi holdt på slik en periode når hu va nyfødd. Men fant fort ut at det var kun favorisering av pupp rett og slett. :) prøv en annen stilling kanskje? :)

Mi holdt på slik en periode når hu va nyfødd. Men fant fort ut at det var kun favorisering av pupp rett og slett. :) prøv en annen stilling kanskje? :)
Ja men tror ikke det er det heller. Har jo ammet i 2mnd og det begynte i går. Hun tar begge puppene ellers når jeg sitter

Ja men tror ikke det er det heller. Har jo ammet i 2mnd og det begynte i går. Hun tar begge puppene ellers når jeg sitter
Sånt kommer og går. Jeg ammet litt i tvillingstilling eller tilbakelent, sittende, stående, liggende. Var ikke sånn i begynnelsen, men var en periode før det gikk over igjen.

Sånt kommer og går. Jeg ammet litt i tvillingstilling eller tilbakelent, sittende, stående, liggende. Var ikke sånn i begynnelsen, men var en periode før det gikk over igjen.
Okei :) håper det blir bedre det er slitsomt klokka 5 om Morran

En periode ville hun kun die om jeg stod å bysset. Heldigvis ikke på natta da fikk jeg sitte. Sitter fortsatt på natta, kan kanskje ligge på morgenen.
Håper det går fort over hos deg.

Merker at mini må jobbe mer for å ta puppen når jeg ligger. Kanskje det er samme med snuppa di. Og da, hvis den ene puppen er litt mer vrien enn den andre så tar hun heller den som er lettest og som gjør henne minst forbanna :p

U er slik dersom han har en rap på lur..
Kan også være når jeg begynner å amme han dersom han ikke fikk rapet ferdig ved forrige amming.
Tar han opp og raper han så spiser han som normalt igjen

Back
Topp