den altoppslukende frykten for å miste

prosjekt ivf

Betatt av forumet
Assistert-jentene
jeg har mistet flere ganger før, så det er veldig vanskelig å ikke engste seg. Jeg er 6+0 i dag og verker veldig over livmoren. Tiden går litt raskere når jeg er på jobb, men så er det heller ikke lett å jobbe når en er uggen.
Jeg har TUL i neste uke, om 10 dager så det er vanskelig å vente også.
Veldig vanskelige uker å ikke vite
 
Huff, lange dager når en er engstelig. Skjønner du syntes det er vanskelig når du har mistet før. Jeg har aldri vært i den situasjonen, men merker en blir mer engstelig selv når en leser om alt som kan gå galt. Og tiden går jo ekstra sakte når en venter. Så skjønner deg godt :Heartred
 
Hei. Forstår deg veldig godt :Heartred Jeg har selv mistet mange ganger og det er vanskelig å ikke tenke at det kommer til å skje igjen. Jeg prøver så godt jeg kan å fokusere på andre ting, mens tiden snegler seg avgårde
 
jeg har mistet flere ganger før, så det er veldig vanskelig å ikke engste seg. Jeg er 6+0 i dag og verker veldig over livmoren. Tiden går litt raskere når jeg er på jobb, men så er det heller ikke lett å jobbe når en er uggen.
Jeg har TUL i neste uke, om 10 dager så det er vanskelig å vente også.
Veldig vanskelige uker å ikke vite

Hei:Heartred Jeg skjønner utrolig godt at du engster deg. Er i samme båt her, IVF og 6+5 uker på vei. Har mistet syv ganger. TUL om 8 dager. Jeg håper vi begge ser et bankende perfekt hjerte i neste uke:Heartred
 
vet at det bare skaper bekymring, men gjorde det likevel.. tok en CB som viste 2+3... men forventet 3+. Angrer bare på at jeg tok testen:facepalm: minner meg selv på å ikke bruke mer penger på tester!!
 
vet at det bare skaper bekymring, men gjorde det likevel.. tok en CB som viste 2+3... men forventet 3+. Angrer bare på at jeg tok testen:facepalm: minner meg selv på å ikke bruke mer penger på tester!!
I forrige svangerskap tok jeg en digital test 6+2, den viste 2-3. Fikk panikk, og samme dag begynte jeg å småblø. UL 7+2 viste at alt var i orden og at blødningen kom fra livmortappen. Hun målte fosteret til å være 4-5 dager kortere på veg, det kan forklare den digitale testen. Eller at jeg ikke produserer så mye hcg. Har også lest at testene kan bli mettet, at nivået blir for høyt og at de da leser av feil. Har sett flere som har tatt strimmeltester som er svake, men så vanner de ut urinen og da har de fått kjempesterk test! Alt gikk fint videre i svangerskapet selv om jeg blødde 3 uker i strekk:)
 
I forrige svangerskap tok jeg en digital test 6+2, den viste 2-3. Fikk panikk, og samme dag begynte jeg å småblø. UL 7+2 viste at alt var i orden og at blødningen kom fra livmortappen. Hun målte fosteret til å være 4-5 dager kortere på veg, det kan forklare den digitale testen. Eller at jeg ikke produserer så mye hcg. Har også lest at testene kan bli mettet, at nivået blir for høyt og at de da leser av feil. Har sett flere som har tatt strimmeltester som er svake, men så vanner de ut urinen og da har de fått kjempesterk test! Alt gikk fint videre i svangerskapet selv om jeg blødde 3 uker i strekk:)
takk for innlgget, blir jo bekymret, men skal ikke teste mer har jeg lovet meg selv
 
Back
Topp