Den aller beste boken du har lest,

Capri-Sonne

Glad i forumet
Hva heter den ? :)

Har så lyst å lese ei super god bok, har lite tid til å lese på så når jeg først leser har jeg lyst å treffe ei ekstra god bok.

Og hva var sjangeren på boken ?

Her er det romanen Tusen strålende soler. :)

Det er litt vanskelig å rangere, men Beatles av L.S.Christensen kommer høyt opp på lista iallefall. En by som Alice er også en favoritt. Og En mann ved navn Ove, den er fantastisk! Så, det ble tre bøker jeg kom på i farten :)
Hva dette kommer inn under i sjanger vet jeg ikke helt. Ikke krim iallefall.

Alle krim bøkene til Jørgen Jæger. Er ikke en som leser mye, men her ble jeg hekta!

Ett helt halvt år" er den absolutt beste boka jeg noensinne har lest !

Den lange marsjen av Stephen King. Mange tror SK bare er spøkelser og ufoer, denne har ingen av delene. Den er helt fantastisk!

Stolthet og fordom av Jane Austen.
Og The Picture of Dorian Gray av Oscar Wilde.

Elsker Oscar WIlde.

Paulo Choell - Veronica vil dø. Trist, men nydelig bok! Gråt flere ganger mens jeg las den.

Vanskelig.... Lest mange gode bøker :-)

Holder på med "et helt halvt år nå". Fikk til jul, men lite tid til lesing fortida.... Men liker den godt til nå og anbefaler den gjerne :-)

Leste nettop ut idas dans-en mors beretning. En sann historie om en mor som mister sin datter av leukemi. Gråt meg mer eller mindre gjennom hele boken. Så en favoritt...Men den beste...hmm...Vanskelig...
Liker biens hemmelige liv veldig godt.

Likte veldig godt "Kunsten å høre hjerteslag" - vakkert språk og fin historie.
"Kollektivt selvmord" likte jeg også, men er noen år siden jeg leste den. Forfatteren skriver om alvorlige temaer med masse humor.
Leser ikke så mye, men håper å bli bedre på det. I permisjonen kanskje ;)

Har du lest Drageløperen? Samme forfatter som Tusen strålende soler, og jeg syns Drageløperen er nesten like bra :)
Ellers liker jeg alt av Cecilia Samartin, så anbefaler at du prøver en av hennes bøker :D

Twilight bøkene har jeg lest flere ganger og var de som gjorde meg til lesehest, men the hungergames er nok favoritten :)
Men vann til elefanten var også bra :)

Ikke rør deg av Margaret Mazzantini, utrolig trist og vakker om umulig kjærlighet :sad015

Back
Topp