den akk så herlige hjertelyd...

momy

Elsker forumet
da fikk jeg også høre lyden idag!! har fått en kjempe hyggelig jm og veldig glad for det! [:D] men huff,så lenge hun måtte lete før lyden kom!! [&:] kjente jeg ble skikkelig nervøs! men bebisen lå bare helt nederst og mest sannsynligvis sov! [:D] jm spurte flere ganger før lyden kom,om jeg syntes det var ubehagelig og om hun trykte for hardt,men neida sa jeg og tenkte inni meg ; du må bare trykke så hardt du kan,bare finn den lyden!!!!  [:)] det ble ganske ubehagelig etterhvert,men da lyden kom,glemte jeg det fort! [:D] 155 slag i minuttet!! [:D]  herlig med sånne bekreftelser!! ha en fortsatt flott dag alle sammen!! og god helg!! [:D]

Så herlig at du også fikk høre hjertelyden i dag, momy! Jeg kjenner godt følelelsen, legen min måtte lete lenge og trykket hardt før hun fant lyden, desto større var gleden når vi endelig fikk høre den. Og tenk at på hver kontroll fremover blir den høyere og lettere å finne, siden magene våre vokser og babyen kommer lengre "ut". Jepp, det er herligå være gravid!

Åh, det hørtes koslig ut!! Skal til gyn på mandag så da håper jeg at vi får høre hjertelyd...! #gleder seg# [:)] Foreløpig er det så uvirkelig... 

Back
Topp