den 26 juni

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
drar vi til haugesund for testisbiopsi.

Forsto ikke helt hva det var men hun sa det at normalen lå på 1 - 12 og sambo sin prøve var 11.2 (noen så vet hva det heter?? tror hun sa noe som fs eller noe sånn) så da blir det videre undersøkelse på oss:)

Endelig er vi igang :)

[:)]takk

Er ikke helt sikker på det du lurte på..
MEN, så bra at du endelig er i gang da!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Guria

Det er nok FSH hun mente, og om normalen er 1-12 og din kjære har 11,2 vil jeg anta at han har litt høye verdier, men likevel innenfor normalen? Kanskje Sola1979 vet mer om det. Mener de skal/har vært gjennom det samme [8|]

Uansett ønsker jeg dere lykke til!

Jeg kan desverre ikke så mye om dette, men øsnker dere lykke til videre.
Gdt å lese at dere er under utredning vennen.

Så bra dere er igang[:D] Da skjer det endelig noe[:)]  Lykke til videre[;)]

Så flott då[:)] Er ikkje lenge til det[:)][:)]

takk jenter:)

Nei det er ikke lenge til heller. er jo bare 9 dager til :) gleder meg men har sympati for sambo som skal gjennom dette stakkar.. Men det blir bra og få det overstått hvertfall:)

Hei Isabella, nå så jeg den. Ikke vært så mye innpå, dagene har gått i ett.

Regner med det er FSH han snakket om, og min mann har verdi på 21 som jo er forhøyet. Da sa legen at det er en testikkelsvikt og at jo høyere verdien er jo større er sjansen for ikke å finne noe på biopsi.

Det er en sånn negativ feedback fra hypofysen som gjør at FSH stiger og stiger for å lage sædceller og så fungerer ikke systemet... Eh... om jeg har forstått det sånn nogenlunde... En permanent skade som Purvis mente kunne ha skjedd i fosterlivet.

Men i og med din mann ikke har så høy verdi, ville jeg jo anta det er større sjanse for å finne noen...

Håper det, og krysser veldig fingrene for dere!! Du må gi meg oppdatering både åssen det var og resultatet... Spent vet du. [;)]

Klem

Dytter opp, vet ikke om du har sett dette?

tusen takk for svar sola:)

Håper vi finner noe da. Vi må jo bare gjøre det da.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Hope

takk takk.

Ja kjenner motet er bedre nå som vi har fått time i haugesund:)

Blir spennende og se hva resultatet blir

Back
Topp