Den 16. mai

Kanskje han ville overraske deg skikkelig

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kanskje han ville overraske deg skikkelig

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja. Få opp forhåpningene nå. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vært sammen i 2 år å jeg vil veldig gjerne ha ring! MEN har sagt til han at den dagen det skjer skal det andre skje ikke lenge etterpå. Vil ikke være forlova bare for å være forlova! Han må virkelig mene det:p hehe.
Blir man fridd til syns jeg også an skal gifte seg innen 1,5 år. Der er jeg og samboer enig

Ei venninne av meg har leeenge vært klar for giftermål og unger. Ho ble fridd til i april og bryllupet står i august, halleluja sier jeg. Ho skal ha nesten 200 gjester. Ho satt bare å vente på å bli fridd til da startet planlegginga for fullt. Og barn blir det nok rett etterpå :) Hehe... Ho sa ho måtte smi mens jernet var varmt(altså gubben)

Hehe;p men må jo det:p når han først er i siget liksom:p hehe.
Har ei venninne som blei fridd til i februar på 6 års dagen dems å gifter seg nå 25 mai:) hu sa det å til gubben at hvis han ikke hadde planer om å gifte seg i nærmeste framtid kunne han like så godt drite i å fri:p haha

Ei venninne av meg har leeenge vært klar for giftermål og unger. Ho ble fridd til i april og bryllupet står i august, halleluja sier jeg. Ho skal ha nesten 200 gjester. Ho satt bare å vente på å bli fridd til da startet planlegginga for fullt. Og barn blir det nok rett etterpå :) Hehe... Ho sa ho måtte smi mens jernet var varmt(altså gubben)
He he he. Rart hun ikke fridde selv..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp