Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Få opp forhåpningene nå.Kanskje han ville overraske deg skikkelig
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg er god på såntJa. Få opp forhåpningene nå.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hi hi huJeg er god på sånt![]()
Blir man fridd til syns jeg også an skal gifte seg innen 1,5 år. Der er jeg og samboer enigVært sammen i 2 år å jeg vil veldig gjerne ha ring! MEN har sagt til han at den dagen det skjer skal det andre skje ikke lenge etterpå. Vil ikke være forlova bare for å være forlova! Han må virkelig mene dethehe.
Blir man fridd til syns jeg også an skal gifte seg innen 1,5 år. Der er jeg og samboer enig
He he he. Rart hun ikke fridde selv..Ei venninne av meg har leeenge vært klar for giftermål og unger. Ho ble fridd til i april og bryllupet står i august, halleluja sier jeg. Ho skal ha nesten 200 gjester. Ho satt bare å vente på å bli fridd til da startet planlegginga for fullt. Og barn blir det nok rett etterpåHehe... Ho sa ho måtte smi mens jernet var varmt(altså gubben)
Tok fire mnd her. Måtte kjappe oss så han ikke ombestemte segBlir man fridd til syns jeg også an skal gifte seg innen 1,5 år. Der er jeg og samboer enig