Den 16. mai

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
har jeg og Ø årsdag.
Jeg har hintet frem at jeg håper på en liten overraskelse..

Håper egentlig at han skal komme med en ring ;) Haha
Men jeg har ingen forventninger - han er verdens treigeste!

Hvor mange venter på en ring nå? Og hvor lenge har dere vært sammen?

Vært sammen siden august 2009. Jeg venter på ring, men han sier at først skal vi få hus.. så blir neste prioritering giftemål

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vært sammen i 2 år å jeg vil veldig gjerne ha ring! MEN har sagt til han at den dagen det skjer skal det andre skje ikke lenge etterpå. Vil ikke være forlova bare for å være forlova! Han må virkelig mene det:p hehe.

vært sammen sia 20 aug 04. og det blir ni år til sommeren.

Har en følelse av at en forlovelse her inngåes sammen, han er ikke typen til å fri. Men ja, syns d er på tide snart.

Vært sammen i 2 år å jeg vil veldig gjerne ha ring! MEN har sagt til han at den dagen det skjer skal det andre skje ikke lenge etterpå. Vil ikke være forlova bare for å være forlova! Han må virkelig mene det:p hehe.
Samme her ;) Han vet at den dagen han frir er den dagen jeg begynner å planlegge :D

Jeg sa nettopp "i dag er det 13. mai..", og da svarte han "jeg kan si med en gang at jeg ikke får kjøpt noen ring nå" :(

Tror ikke det blir noe frieri her. Vi har bestemt oss for om et år eller to men han kommer nok ikke til å fri. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Møttes august 09, ble offisielt sammen rundt 6 mnd senere :)

Møttes forressten i 2009. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Æsj. :(

Jeg sa nettopp "i dag er det 13. mai..", og da svarte han "jeg kan si med en gang at jeg ikke får kjøpt noen ring nå" :(

For en dust :P Du burde virkelig gå fra han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp