den 15 august er en søndag

Looney

Forumet er livet
VIP
og vi håper på soooooooooooooool.

Hjemme fra grilling med gode venner, og i morgen skal hele gjengen på stranden. Jeg må nå sove, trene spinning og deretter the beach[:)]

God morgen! [:)]

Ser det er to skravletråder, men siden denne ble starta først, så skriver jeg her jeg, hehe.

Trøøøøøtt... var jo ute i går, drakk ikke mye, og det er jeg glad for nå. La meg kl 2, og våkna kl 8 da ungene våkna. Håper jeg får noen minutter på øyet mens Tobben sover senere i dag...
Skal vaske hus i dag, samt på lillesøs-flytter-til-Trondheim-i-dag-middag hos mamma og pappa kl 15. Ellers skal masse henges opp på veggene, og jeg gleder meg! [:D] Også gleder jeg meg til å ta natta ganske tidlig! [;)]

Ha en fin dag dere! [:)]

Jeg stikker på spinning. God været har ikke kommet hit til Østlandet enda...

Jeg blir pisslei!! Jeg hadde jo håpa å få slappa av i dag, ikke bare fordi jeg var ute i går, men fordi jeg fortjener det etter å ha vært alene med kidsa stort sett hele tiden i et helt år. Men hvem ligger i senga og ynker og akker seg? Jo, mannefaenskapet!!!!! [:@][:@] Han skal faen meg ALLTID ha det så ille, og nå må jeg vaske hele kåken ALENE på 2 timer, før vi skal i middag. Farvel, duppen til Skrållan og god dag til den illsinte kjærringfaen'en i meg!

Skrållan: [&o] da hadde jeg blitt sinna også

Jeg har trent, dusjet, vekket  gubben med litt morgensengehygge og laget frokost til han. Straks stikker vi på stranden og bader for nå er solen her på besøk. Tar med grill osv for å kose oss. Er jo kanskje siste mulighet for strandkos denne sommeren.

Middag blir bakte poteter, biff og tilbehør. Får vel ringe til MAllorca og høre hvordan det går med lille propell ogsp, om han er lei av å bade[:D]

Mandy: [:D][:D][:D]

Nå sover Sivert etter mye om og men. Når han våkner skal vi prøve oss ut på litt småshopping, det er søndagsåpent her i dag. Så blir det kaffe med svigers i ettermiddag og grillings med naboene i kveld.[:)]

må bare fortelle at jeg har akkurat har vært å levert svigermor på toget[:D][:D] gud, så deilig!!! feria det med en is[:D][:D] nå skal vi slappe av her[:)]

Har vært på stranden siden halv elleve, helt utslitt nå[:D] 

Har til og med bada "skikkelig" i dag, første gang i år, har ikke klart å dukke meg tidligere[:D]

Nå må jeg få litt mat i skrotten kjenner jeg. Og så kommer kanskje ei venninne på besøk...

mandy4: hehehe! [:)]

Vært hos foreldrene mine på middag, jeg og ungene. Sambo var jo så skral, stakkars... [8|] Men da vi kom hjem nå, så har han faktisk vaska kjøkkenet og stua, nå tar han badet før gulvene blir tatt. Jeg rakk ikke vaske før jeg dro nemlig, for det tok så lang tid å rydde... Så vasker jeg soverommene i morgen. Dermed fikk mannefaenskapet pluss i margen fra kjærringfaen'et! [;)]
Store planer for uka, forresten. Skal rydde i lekene til ungene, få unna litt leker Tobben har vokst fra, samt rydding og masse fiksing i gangen. Nå er jeg lei av nøkler og rot oppå en kommode der, nå blir det nøkkelskap og kurv for rot man ikke trenger å se!

Hjemme fra bading. Ble bading og grilling med et vennepar med liten bebbis, og det var så kos. Nå er bake potetene i ovnen og snart blir det grillings av biff på terrassen.

SYkt mye slitsom veps i  området her nå[:'(][:@]

Back
Topp