Den 13 April...

Destiny85

Forumet er livet
Så blir jeg 2-barnsmor![&:][:D]

Har fått dato for planlagt KS nå, og det er en merkelig følelse!
Rart å ikke skal gå å kjenne på tegn fra kroppen, gru-glede seg til fødsel osv. Men samtidig så er det kanskje liksågreit med tanke på at poden allerede veier 4100 gr!

Da håper jeg kroppen blir litt mer samarbeidsvillig igjen og at dagene fremover går foooort![:D]

Må være en helt spesiell følelse å vite akkurat hvilken dag han kommer! Men litt greit også, mtp forberedelser (det som måtte stå igjen), barnevaktfiksing til Amalie og sånne ting [:)]

Tjoho, som jeg gleder meg! [:D][:D]

Så spennende! Og så sprøtt å vite at du blir mamma igjen akuratt den dagen!!! [:D] Kommer nok til å ha deg litt ekstra i tankene da! 

ORIGINAL: *Perlemor*

Så spennende! Og så sprøtt å vite at du blir mamma igjen akuratt den dagen!!! [:D] Kommer nok til å ha deg litt ekstra i tankene da! 

ORIGINAL: * supermeg*

oii, det er ikke lenge til[:D][:D][:D] spennende da!!

ORIGINAL: mammatilaksel

Hva skjer viss han kommer før da ?[:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Så deilig for deg å ha en dato å forholde seg til...nå kan du bare telle ned til den dagen istedenfor å gå i uvissheten om når det skjer!
Håper tiden fram til 13. går greit uten enda mer plager enn du allerede har hvertfall! Prøv å nyte det å bare ha ett barn den lille tiden som er igjen og, for snart må du dele oppmerksomheten din i to [;)]

[:)]

ORIGINAL: Zlimet

ORIGINAL: mammatilaksel

Hva skjer viss han kommer før da ?[:)]

Da vil de mest sannsynlig sette ei sprøyte for å stoppe riene og ta snittet etterpå.

så spennende[:)] gleder meg til å se bilde av lillebror[:)]

Så spennende[:)][:)] Gleder meg til å se han[:)][:)]

Back
Topp